GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

ساق پا هالتر نشسته

0 198

آموزش حرکت ساق پا هالتر نشسته

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت ساق پا هالتر نشسته را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتساق پا هالتر نشسته
نام های دیگر
نام انگلیسیSeated Barbell Calf Raise
عضله هدف ساق پا
عضله کمکی
عضلات ساق پا

آموزش حرکت ساق پا هالتر نشسته

ساق ها، عضلاتی که توجه زیادی به آن ها جلب نیست ولی داشتن ساق های بزرگ خواسته همه ورزشکاران است. ساق ها و وسواسی که ورزشکاران به آن ها دارند عارضه ای است که نمی توان آن را توضیح داد. در واقع ساخت عضلات بزرگ ساق کمی سخت می باشد. مطالعات اخیر نشان می دهد که در ۵ سال گذشته خواهان ساق های بزرگ در میان ورزشکاران افزایش پیدا کرده است. با ما باشید با حرکات ساق پا مناسب جهت تقویت این عضلات.
این تمرین بهترین حرکت برای تفکیک عضلات ساق می باشد. بخصوص ماهیچه های دوقلویه ساق را هدف قرار می دهد.

۱- برای اجرای این حرکت شما نیازمند یک عدد هالتر و یک عدد میز صاف یا هر سطح صندلی ماننند می باشید.

۲- هالتر را برداشته و در انتهای میز بنشینید. هالتر را روی ران ها کمی پایین تر از زانو هایتان قرار دهید.

۳- پنجه پاها را روی شی قرار دهید و پاشنه ها را پایین نگه دارید و از تماس آنها با زمین جلوگیری کنید.

۴-پاشنه ها را تا جایی که ساق هایتان کاملا کشیده شود بالا بیاورید.(به کمک عضلات ساق)

۵- مکث کرده و دوباره به حالت اولیه برگردید.

نکات مهم

۱- این حرکت بهترین جایگزین برای حرکت ساق پا نشسته دستگاه می باشد.

۲-دامنه حرکت را با کامل پایین بردن پاشنه ها کمل تر کنید.(از تماس پاشنه ها با زمین جلوگیری شود).

۳- حرکت را به آرامس وتحت کنترل انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.