ساق پاحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

ساق پا پرسی

آموزش حرکت ساق پا پرسی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت ساق پا پرسی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتساق پا پرسینوع حرکتقدرتی
نام های دیگرساق پا با پرس پامکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Calf Raise On Leg Press Machine نوع نیروفشاری
عضله هدف ساق پا سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیتجهیزات لازمدستگاه
ساق-پا-پرسیساق-پا-پرسی

آموزش حرکت ساق پا پرسی

ساق ها، عضلاتی که توجه زیادی به آن ها جلب نیست ولی داشتن ساق های بزرگ خواسته همه ورزشکاران است. ساق ها و وسواسی که ورزشکاران به آن ها دارند عارضه ای است که نمی توان آن را توضیح داد. در واقع ساخت عضلات بزرگ ساق کمی سخت می باشد. مطالعات اخیر نشان می دهد که در ۵ سال گذشته خواهان ساق های بزرگ در میان ورزشکاران افزایش پیدا کرده است. با ما باشید با حرکات ساق پا مناسب جهت تقویت این عضلات.
این تمرین بهترین حرکت برای تفکیک عضلات ساق می باشد. بخصوص ماهیچه های دوقلویه ساق را هدف قرار می دهد.

۱- روی دستگاه نشسته و پا ها را به عرض شانه در صفحه دستگاه قرار دهید.

۲- محافظ ها را پایین آورده و صفحه را تا جایی که زانوها کاملا باز شود بالا فشار دهید. زانو ها را نباید قفل کنید.

۳- با دقت و به آرامی پاها را به پایین صفحه بیاورید بطوریکه پاشنه ها آزاد در هوا معلق باشد.

۴- با فشار بر پنجه ها و درگیر سازی عضلات ساق صفحه را تا جای ممکن بالا ببرید.

5- مکث کرده و دوباره به حالت اولیه برگردید.

نکات مهم

۱- بالا تنه و پایین تنه شما باید زاویه 90 درجه ای تشکیل دهد.

۲- در اجرای این حرکت مواظب خود باشید. ضامن محافظتی پایین است و پاهایتان در انتهای صفحه با سر خوردن پاها امکان آسیب جدی به خود و بدنتان است.

3- حرکت را می توانید تنهایی با یک پا نیز انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن