GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

ساق پا پرسی

0 267

آموزش حرکت ساق پا پرسی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت ساق پا پرسی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتساق پا پرسی
نام های دیگرساق پا با پرس پا
نام انگلیسی Calf Raise On Leg Press Machine
عضله هدف ساق پا
عضله کمکی
عضلات ساق پا

آموزش حرکت ساق پا پرسی

ساق ها، عضلاتی که توجه زیادی به آن ها جلب نیست ولی داشتن ساق های بزرگ خواسته همه ورزشکاران است. ساق ها و وسواسی که ورزشکاران به آن ها دارند عارضه ای است که نمی توان آن را توضیح داد. در واقع ساخت عضلات بزرگ ساق کمی سخت می باشد. مطالعات اخیر نشان می دهد که در ۵ سال گذشته خواهان ساق های بزرگ در میان ورزشکاران افزایش پیدا کرده است. با ما باشید با حرکات ساق پا مناسب جهت تقویت این عضلات.
این تمرین بهترین حرکت برای تفکیک عضلات ساق می باشد. بخصوص ماهیچه های دوقلویه ساق را هدف قرار می دهد.

۱- روی دستگاه نشسته و پا ها را به عرض شانه در صفحه دستگاه قرار دهید.

۲- محافظ ها را پایین آورده و صفحه را تا جایی که زانوها کاملا باز شود بالا فشار دهید. زانو ها را نباید قفل کنید.

۳- با دقت و به آرامی پاها را به پایین صفحه بیاورید به طوریکه پاشنه ها آزاد در هوا معلق باشد.

۴- با فشار بر پنجه ها و درگیر سازی عضلات ساق صفحه را تا جای ممکن بالا ببرید.

۵- مکث کرده و دوباره به حالت اولیه برگردید.

نکات مهم

۱- بالا تنه و پایین تنه شما باید زاویه ۹۰ درجه ای تشکیل دهد.

۲- در اجرای این حرکت مواظب خود باشید. ضامن محافظتی پایین است و پاهایتان در انتهای صفحه با سر خوردن پاها امکان آسیب جدی به خود و بدنتان است.

۳- حرکت را می توانید تنهایی با یک پا نیز انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.