سرشانه هالتر نشسته از پشت

سرشانه-هالتر-از-پشت-نشسته

آموزش حرکت سرشانه هالتر نشسته از پشت

در ویدیو زیر نحوه اجرای سرشانه هالتر نشسته از پشت را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت سرشانه هالتر نشسته از پشت نوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتچند مفصلی
نام انگلیسی Seated Behind The Neck Shoulder Press نوع نیروفشاری
عضله هدفسرشانه سطح حرکتمتوسط
عضلات کمکیپشت بازو – شکم تجهیزات لازمهالتر
سرشانه-هالتر-از-پشتسرشانه-هالتر-از-پشت

آموزش حرکت سرشانه هالتر نشسته از پشت

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوئید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.
این حرکت ورژن نشسته این تمرین می باشد و برای ساخت قدرت و عضله در این مفاصل شناخته شده می باشد. حرکاتی که هنگام اجرای آنها دامنه و بدن عمود بر زمین قرار می گیرد از حرکات حیاتی بدنسازی بوده و باید در برنامه های بدنسازی گنجانده شوند.


به گفته محققان امروزی اگر در عضلات سرشانه تان انعطاف کافی نداشته باشید بهتر است حرکاتی که لزوم به اجرا در پشت سر دارند پرهیز کنید چرا که این حرکات عضلات سرشانه را در خطر قرار داده و احتمال آسیب دیدگی بالا می رود.
پس اگر انعطاف کافی در سرشانه های خود ندارید اجرای این حرکت اصلا توصیه نمی شود و اگر برای اجرای این حرکت دلیلی دارید بهتر است به دنبال حرکات جانشین باشید.

۱- هالتر را در ارتفاع شانه های خود تنظیم کنید.

۲- روی میز نشسته و هالتر را بردارید.

۳- نفس عمیقی کشیده و هالتر را به پشت خود پایین بیاورید.

۴- بازدم کرده و هالتر را بلند کرده و به حالت اول بر می گردیم.

نکات مهم

۱- اگر شانه هایتان فشار زیادی را متحمل می شوند فاصله دست ها را زیادتر کنید.

۲- از خم شدن سر به سمت جلو جلوگیری کنید.

3- هالتر را تا جایی که ممکن است بالا ببرید.

اگه فکر می کنی وقتشه اندامتو دگرگون بکنی، کلیک کن

اینستاگرام جیم اکستریم

تبلیغات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید
به بالای صفحه بردن