GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

سرشانه هالتر نشسته از پشت

0 2,603

آموزش حرکت سرشانه هالتر نشسته از پشت

در ویدیو زیر نحوه اجرای سرشانه هالتر نشسته از پشت را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتسرشانه هالتر نشسته از پشت
نام های دیگر
نام انگلیسی Seated Behind The Neck Shoulder Press
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی پشت بازو – شکم
سرشانه

آموزش حرکت سرشانه هالتر نشسته از پشت

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.
این حرکت ورژن نشسته این تمرین می باشد و برای ساخت قدرت و عضله در این مفاصل شناخته شده می باشد. حرکاتی که هنگام اجرای آنها دامنه و بدن عمود بر زمین قرار می گیرد از حرکات حیاتی بدنسازی بوده و باید در برنامه های بدنسازی گنجانده شوند.
به گفته محققان امروزی اگر در عضلات سرشانه تان انعطاف کافی نداشته باشید بهتر است حرکاتی که لزوم به اجرا در پشت سر دارند پرهیز کنید چرا که این حکات عضلات سرشانه را در خطر قرار داده و احتمال آسیب دیدگی بالا می رود.
پس اگر انعطاف کافی در سرشانه های خود ندارید اجرای این حرکت اصلا توصیه نمی شود و اگر برای اجرای این حرکت دلیلی دارید بهتر است به دنبال حرکات جانشین باشید.

۱- هالتر را در ارتفاع شانه های خود تنظیم کنید.

۲- روی میز نشسته وهالتر را بردارید.

۳- نفس عمیقی کشیده و هالتر را به پشت خود پایین بیاورید.

۴- بازدم کرده و هالتر را بلند کرده و به حالت اول بر میگردیم.

نکات مهم

۱- اگر شانه هایتان فشار زیادی را متحمل می شوند فاصله دست ها را زیادتر کنید.

۲- از خم شدن سر به سمت جلو جلوگیری کنید.

۳- هالتر را تا جایی که ممکن است بالا ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.