GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شکم بوکسوری با دمبل

0 182

آموزش حرکت شکم بوکسوری با دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت شکم بوکسوری با دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتشکم بوکسوری
نام های دیگر
نام انگلیسیV Sit Cross
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت شکم بوکسوری با دمبل

این حرکت حالت دیگری از حرکت لیگ ریز خوابیده بوده و در تقویت عضلات شکمی بسیار موثر است.علاوه بر این با فشار دهی موثر به ستون فقرات درپایداری و تثبیت ستون فقرات موثر می باشد.

۱- روی زمین نشسته زانو ها خم و کف پاها را روی زمین بگزارید.

۲- بالا تنه را در زاویه ۴۵ درجه به عقب ببرید.

۳- کف پاها را از زمین کمی جدا کرده و در هوا معلق نگه دارید. حالت V شکل

۴- دمبل ها را برداشته و نزدیک سینه نگه دارید.نقطه شروع حرکت.

۵- با فشرده نگه داشتن شکم و حفظ حالت V شکل بدن، دست چپ را مشت مانند بازکرده و می بندیم.

۶- سپس با دست دیگر حرکت را تکرار می کنیم.

۷- بالا تنه و پاها ممکن است حین اجرای حرکت چرخش داشته باشد.

نکات مهم

۱- سعی کنید از تماس کف پاها با زمین جلوگیری کنید.

۲- حالت V شکل خود را سعی کنید حفظ کنید.

۳- اگر انجام حرکت برایتان دشوار بود، حرکت را تا مدتی بدون دمبل انجام دهید تا مهارت بیشتری در این تمرین کسب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.