GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شکم دوچرخه

0 102

آموزش حرکت دوچرخه

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت حرکت دوچرخه را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتدوچرخه
نام های دیگرایربایک
نام انگلیسیBicycle
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت دوچرخه

این حرکت نسخه پیشرفته حرکت کرانچ بوده و به ترسناک ترین تمرین شکم معروف است. با تحت فشار قرار دادن تمامی قسمت های شکم و با وارد کردن تنش در قسمت میانی شکم هنگام خم شدن به طرفین عضلات را به خوبی تمرین می دهد. حرکت را می توان به صورت ست های مدت دار یا ست های با تکرار انجام داد.

۱- به صورت تاق باز روی میز درازکشیده دست ها کنار سر و پاها صاف.

۲- نفس خود را بازدم کرده و با حرکت دادن زانوی چپ به سمت صورت خود آرنج راست خود را به طرف زانوی چپتان ببرید.

۳- هنگامی که عضلات شکمتان به طور کامل منقبض شد به آرامی به موقعیت اولیه برگشته و حرکت را با طرفین مخالف انجام دهید.

نکات مهم

۱- عمل دم و بازدم را با نهایت توان انجام دهید .

۲- اگر ناحیه پشتی بدنتان اذیتتان می کند بهتر است حرکاتی که نیازی به کشش و چرخش ندارند را اجرا کنید.

۳- از گزاشتن دست ها پشت سر پرهیز کنید، این کار باعث آسیب دیدگی ناحیه بالایی ستون فقرات بدنتان می شود.

۴- حرکت را آهسته و با تمرکز انجام دهید تا فشار را در عضلات خود حس کنید.

۵- از دستان خود برای انجام حرکت کمک نگیرید، دست ها فقط برای حقظ تعادل سر می باشد.

۶- اگر انجام ۵۰ تکرار برای شما آسان است مطمدنا در انقباض عضلات خود تمرکز نمی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.