شکمحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

شکم روسی

آموزش حرکت شکم روسی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت شکم روسی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکت شکم روسینوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Russian Twist نوع نیروکششی
عضله هدف شکم سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیتجهیزات لازم
شکم-روسیشکم-روسی

آموزش حرکت شکم روسی

اگر به دنبال حرکتی هستید که تقویت عضلات شکمتان را افزایش دهد، جای درستی آمده اید. این حرکت تمامی عضلات شکم را درگیر کرده و اگر در تمرین عضلات شکم خود وقت کافی ندارید حرکت بسیار مناسبی برای شماست. از فواید این حرکت : تقویت شکم، پهلو و ستون فقرات بدن می باشد و چون حرکتی کامل برای عضلات شکم بوده در تعادل، تثبیت ستون فقرات، مرتب سازی عضلات شکم بسیار موثر است.

1- روی زمین دراز کشیده و می توانید کف پا ها را زیر میز یا هر چیزی برای حفظ تعادل قرار دهید. زانو ها را باید خم کنید.

2- بالا تنه را بالا آورده و بدن را در حالت V شکل نگه دارید.

3- دست ها را کاملا صاف جلوی سینه خود نگه دارید.نقطه شروع حرکت.

4- بازدم کرده و بالا تنه را به سمت راست خود بچرخانید تا زمانی که دست ها کاملا موازی با زمین باشد.

5- چند ثانیه در همین حالت مکث کرده و سپس به آرامی به حالت اولیه بر گردید.

6- حرکت را به طرف مخالف تکرار کنید.

نکات مهم

1- با پیشرفت در اجرای حرکت می توانید با نگه داشتن وزنه در دست ها فشار را افزایش دهید.

2- افزایش زاویه سرشانه ها میزان سنگینی حرکت را نیز افزایش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن