GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شکم روسی

0 83

آموزش حرکت شکم روسی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت شکم روسی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتشکم روسی
نام های دیگر
نام انگلیسیRussian Twist
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت شکم روسی

اگر به دنبال حرکتی هستید که تقویت عضلات شکمتان را افزایش دهد، جای درستی آمده اید. این حرکت تمامی عضلات شکم را درگیر کرده و اگر در تمرین عضلات شکم خود وقت کافی ندارید حرکت بسیار مناسبی برای شماست. از فواید این حرکت : تقویت شکم، پهلو و ستون فقرات بدن می باشد و چون حرکتی کامل برای عضلات شکم بوده در تعادل، تثبیت ستون فقرات، مرتب سازی عضلات شکم بسیار موثر است.

۱- روی زمین دراز کشیده و می توانید کف پا ها را زیر میز یا هر چیزی برا حفظ تعادل قرار دهید. زانو ها را باید خم کنید.

۲- بالا تنه را بالا آورده و بدن را در حالت V شکل نگه دارید.

۳- دست ها را کاملا صاف جلوی سینه خود نگه دارید.نقطه شروع حرکت.

۴- بازدم کرده و بالا تنه را به سمت راست خود بچرخانید تا زمانی که دست ها کاملا موازی با زمین باشد.

۵- چند ثانیه در همین حالت مکث کرده و سپس به آرامی به حالت اولیه بر گردید.

۶- حرکت را به طرف مخالف تکرار کنید.

نکات مهم

۱- با پیشرفت در اجرای حرکت می توانید با نگه داشتن وزنه در دست ها فشار را افزایش دهید.

۲- افزایش زاویه سرشانه ها میزان سنگینی حرکت را نیز افزایش می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.