GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شکم سیم کش ایستاده (کرانچ سیم کش ایستاده)

0 88

آموزش حرکت شکم سیم کش ایستاده

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت شکم سیم کش ایستاده یا کرانچ سیم کش ایستاده را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتشکم سیم کش ایستاده
نام های دیگرکرانچ سیم کش ایستاده
نام انگلیسیStanding Cable Crunch
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت شکم سیم کش ایستاده (کرانچ سیم کش ایستاده)

تمرینات شکم عضیم ترین بخش و معیار در تقویت عضلات شکم هستند. ولی اگر هدف شما داشتن شکمی رو فرم و سیکس پک باشد قضیه کم فرق میکند و باید در حرکات تمرینی خود فشار بیشتری به عضلات وارد کنید. امروزه همه بر این وباور هستند که برای داشتن شکمی سیکیس پک باید درصد چربی کمتری داشته باشیم، این درست است ولی برای داشتن عمق و خطوط جداساز این عضلات با چربی کمتر در بدن بدست نمی اید. این تمرین یکی از حرکات عضله از شکم است با اینکه یکی از حرکات کلاسیک بدنسازی است ولی در هدف گیری مستقیم عضلات شکم یکی از بهترین هاست.

۱- دستگاه سیم کش را در بالا تنظیم کرده و طناب را به آن وصل بکنید.

۲- وزنه مناسبی را انتخاب کنید.

۳- مستقیما جلوی دستگاه بایستیده به طوری که پشتتان به سمت دستگاه باشد. یک قدم جلو آمده تا سیم اافه دستگاه کشیده شدهو آماده بلند کردن وزنه ها شود.

۴- طناب را با دستانتان گرفته و آرنج ها را خم کرده و دست ها را هم سطح شانه ها نگه دارید.نقطه شروع.

۵- بازدم کرده و همزمان بالا تنه را تا حد ران ها پایین بیاورید.

۶- مکث کرده و دوباره به حالت اولیه بر گردید.

نکات مهم

۱- تاثیر حرکت در اجرای آهسته بالاتر است.

۲- باسن نباید از جای خود تکان بخورد.

۳- از وزنه های سنگین پرهیز کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.