شکمحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات مبتدی بدنسازی

شکم سیم کش ایستاده (کرانچ سیم کش ایستاده)

آموزش حرکت شکم سیم کش ایستاده

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت شکم سیم کش ایستاده یا کرانچ سیم کش ایستاده را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکت شکم سیم کش ایستاده نوع حرکتقدرتی
نام های دیگر کرانچ سیم کش ایستاده مکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Standing Cable Crunch نوع نیروکششی
عضله هدف شکم سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیتجهیزات لازمدستگاه
شکم-سیم-کش-ایستادهشکم-سیم-کش-ایستاده

آموزش حرکت شکم سیم کش ایستاده (کرانچ سیم کش ایستاده)

تمرینات شکم عظیمترین بخش و معیار در تقویت عضلات شکم هستند. ولی اگر هدف شما داشتن شکمی رو فرم و سیکس پک باشد قضیه کم فرق می کند و باید در حرکات تمرینی خود فشار بیشتری به عضلات وارد کنید. امروزه همه بر این و باور هستند که برای داشتن شکمی سیکس پک باید درصد چربی کمتری داشته باشیم، این درست است ولی برای داشتن عمق و خطوط جداساز این عضلات با چربی کمتر در بدن بدست نمی آید. این تمرین یکی از حرکات عضله از شکم است با اینکه یکی از حرکات کلاسیک بدنسازی است ولی در هدف گیری مستقیم عضلات شکم یکی از بهترین هاست.

1- دستگاه سیم کش را در بالا تنظیم کرده و طناب را به آن وصل بکنید.

2- وزنه مناسبی را انتخاب کنید.

3- مستقیما جلوی دستگاه بایستید به طوری که پشتتان به سمت دستگاه باشد. یک قدم جلو آمده تا سیم دستگاه کشیده شده و آماده بلند کردن وزنه ها شود.

4- طناب را با دستانتان گرفته و آرنج ها را خم کرده و دست ها را هم سطح شانه ها نگه دارید.نقطه شروع.

5- بازدم کرده و همزمان بالا تنه را تا حد ران ها پایین بیاورید.

6- مکث کرده و دوباره به حالت اولیه بر گردید.

نکات مهم

1- تاثیر حرکت در اجرای آهسته بالاتر است.

2- باسن نباید از جای خود تکان بخورد.

3- از وزنه های سنگین پرهیز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن