GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شکم کوهنوردی

0 118

آموزش حرکت شکم کوهنوردی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت شکم کوهنوردی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتشکم کوهنوردی
نام های دیگر
نام انگلیسیMountain Climber
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت شکم کوهنوردی

حرکتی که با افزایش تپش قلب و تمرین عضلات شکم اندام های دیگری چون شانه، جلو بازو، پشت بازو، سینه و….را تمرین می دهد. تریبا می توان گفت تمرینی برای کل بدن می باشد. با این وجود حرکت ساده و آسانی بوده و به راحتی در هر نمانی قابل اجرا نیز می باشد. اجرای این حرکت شما را در ورزش های دیگر نیز چون: تمرینات قدرتی، هوازی و تمرینات شکم آماده کرده و اجرای انها برایتان بسیار اسان تر خواهد بود.

۱- در حالت شنا قرار بگیرید. وزن بدنتان را باید دست ها و پنجه پاهایتان نگه دارد.

۲- لگ و زانو ها را شل کرده و یکی از پاها را تا ناحیه لگن خم کرده و بالا بیاورید.نقطه شروع.

۳- سریعا موقعیت پاها را با باز کردن پای خم و گزاشتن روی زمین و تکرار قدم قبلی با پای مخالف عوض کنید.

۴- اگر در اجرای حرکت مبتدی هستید، تمرین را به مدت ۱۰ الی ۲۰ ثانیه انجام دهید.

نکات مهم

۱- از تماس نگرفتن پاها با زمین پرهیز کنید.

۲- هنگام اجرای حرکت نفش خود مبحوس نگه ندارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.