GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

لگ تاک نشسته

0 101

آموزش حرکت لگ تاک نشسته

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت حرکت لگ تاک نشسته را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت لگ تاک نشسته
نام های دیگر
نام انگلیسی Seated Leg Tucks
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت لگ تاک نشسته

این حرکت تمرینی برای درگیر سازی و تقویت عضلات بالایی و پایینی شکم می باشد.

۱- روی میز قرار بگیرید طوری که به اندازه کف دست با انتهای میز فاصله داشته باشید.

۲- لبه میز را از پشت بگیرید.

۳- زانو ها و پاها را جفت کرده و با کمک دست ها تعادل خود را حفظ کنید.

۴- کمی به عقب مایل شوید تا تقریبا بدنتان صاف شود.

۵- زانو ها باید کمی خم بوده و از تماس شانه ها با میز جلوگیری کنید.(زیاد پایین نرود).

۶- در یک حرکت همزمان زانو ها را به داخل و بالا تنه را نیز به طرف زانو ها جمع کنید.

۷- در انتهای حرکت زانو ها باید سینه را لمس کند.

۸- بدن را باز کرده و به حالت اولیه برگردید.

نکات مهم

۱- حرکت را آهسته انجام دهید تا مفید تر واقع شود.

۲- با نگه داشتن وزنه با پاهایتان میزان فشار حرکت را می توانید افزایش دهید.

۳- این حرکت در سطح پیشرفته می باشد واگر اجرای آن برایتان سخت بوده یا کمر درد احساس می کنید از حرکات دیگری استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.