لگ تاک نشسته

لگ-تاک

آموزش حرکت لگ تاک نشسته

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت حرکت لگ تاک نشسته را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت لگ تاک نشستهنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتچند مفصلی
نام انگلیسی Seated Leg Tucks نوع نیروکششی
عضله هدف شکم سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیتجهیزات لازم
لگ-تاکلگ-تاک

آموزش حرکت لگ تاک نشسته

این حرکت تمرینی برای درگیر سازی و تقویت عضلات بالایی و پایینی شکم می باشد.

1- روی میز قرار بگیرید طوری که به اندازه کف دست با انتهای میز فاصله داشته باشید.

2- لبه میز را از پشت بگیرید.

3- زانوها و پاها را جفت کرده و با کمک دستها تعادل خود را حفظ کنید.

4- کمی به عقب مایل شوید تا تقریبا بدنتان صاف شود.

5- زانوها باید کمی خم بوده و از تماس شانه ها با میز جلوگیری کنید.(زیاد پایین نرود).

6- در یک حرکت همزمان زانوها را به داخل و بالا تنه را نیز به طرف زانوها جمع کنید.

7- در انتهای حرکت زانوها باید سینه را لمس کند.

8- بدن را باز کرده و به حالت اولیه برگردید.

نکات مهم

1- حرکت را آهسته انجام دهید تا مفید تر واقع شود.

2- با نگه داشتن وزنه با پاهایتان میزان فشار حرکت را می توانید افزایش دهید.

3- این حرکت در سطح پیشرفته می باشد و اگر اجرای آن برایتان سخت بوده یا کمر درد احساس می کنید از حرکات دیگری استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا