GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

لگ ریز روی میز شیب دار

0 74

آموزش حرکت لگ ریز روی میز شیب دار

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت لگ ریز روی میز شیب دار را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتلگ ریز روی میز شیب دار
نام های دیگر
نام انگلیسی Decline Bench Leg Raise
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت لگ ریز روی میز شیب دار

این حرکت از تمرین کرانچ اقتباس گرفته شده و می توان گفت نوع دیگر کرانچ می باشد و در ایزوله سازی عضلات شکم بسیار موثر می باشد. مکانیسم اثر این حرکت بدین صورت است که علاوه بر تمرین عضلات شکم با حفظ فشاری منظم بر روی عضلات پایینی شکم آن ها را نیز درگیر می کند. در این حرکت علاوه بر عضلات شکم عضلات خم کننده ران و لگن نیز به مرور تقویت می شود پس اگر در حین اجرای حرکت متوجه سوزش در این عضلات نیز شدید تعجب نکنید. این نسخه از لیگ ریز در هدف گیری عضلات زیر شکم و قسمت میانی شکم مناسب است.

۱- زاویه میز شیب دار را بر روی ۳۰ -۴۵ درجه تنظیم نمایید.

۲- روی میز بخوابید به طوری که پشتتان به سمت میز باشد.

۳- با دستان خود از بالای میز بگیرید.

۴- پاها و زانو ها را جفت کرده و کمی از میز با فاصله نگه دارید (پاها نباید با میز تماس داشته باشد).

۵- پاها را صاف نگه داشته زانو ها را جفت و به آرامی پاها را تا جایی که ممکن است بالا بیاورید.

۶- در بالا مکث نکنید این استراحت به حساب می آید.

۷- به آرامی به حالت اولیه برگشته و تکرار های دیگر را نیز به همین روال انجام دهید.

نکات مهم

۱- پاها نباید با میز تماس پیدا کند.

۲- برای افزایش فشار در حرکت میان پاهایتان می توانید وزنه نگه دارید.

۳- از تاب خوردن بدن حین اجرای حرکت پرهیز کنید.

۴- اگر اجرای حرکت برایتان آسان نباشد، بهتر است ابتدا از حرکات آسانتر شکم شروع کنید.

۵- اندام ها باید در یک خط حرکت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.