GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

لگ ریز

0 91

آموزش حرکت لگ ریز

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت حرکت لگ ریز را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتلگ ریز
نام های دیگر
نام انگلیسیLeg Raise
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت لگ ریز

این حرکت از تمرین کرانچ اقتباس گرفته شده و می توان گفت نوع دیگر کرانچ می باشد و در ایزوله سازی عضلات شکم بسیار موثر می باشد. مکانیسم اثر این حرکت بدین صورت است که علاوه بر تمرین عضلات شکم با حفظ فشاری منظم بر روی عضلات پایینی شکم آن ها را نیز درگیر می کند. در این حرکت علاوه بر عضلات شکم عضلات خم کننده ران و لگن نیز به مرور تقویت می شود پس اگر در حین اجرای حرکت متوحه سوزش در این عضلات نیز شدید تعجب نکنید.

۱- به صورت تاق باز روی میز درازکشیده پاها صاف و دست ها را زیر بدن و کمر خود قرار دهید.

۲- بازدم کرده و با کمک عضلات شکم پاها را بالا بیاورید. پاها را صاف نگه دارید.

۳- زمانی که پاها موازی و عضلات شکم کاملا انقباض پیدا کردند، به آرامی به نقطه شروع برگردید.

نکات مهم

۱- عمل دم و بازدم را با نهایت توان انجام دهید .

۲- اگر ناحیه پشتی بدنتان اذیتتان می کند بهتر است حرکاتی که نیازی به کشش و چرخش ندارند را اجرا کنید.

۳- از گزاشتن دست ها پشت سر پرهیز کنید، این کار باعث آسیب دیدگی ناحیه بالایی ستون فقرات بدنتان می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.