درخواست برنامه بدنسازی
حرکات سرشانهحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

نشر از جلو سیم کش تک دست

آموزش حرکت نشر از جلو سیم کش تک دست

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر از جلو سیم کش تک دست را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتنشر از جلو سیم کش تک دستنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی One Arm Cable Front Raise نوع نیروکششی
عضله هدف سرشانهسطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیتجهیزات لازمدستگاه
نشر-از-جلو-سیم-کش-تک-دستنشر-از-جلو-سیم-کش-تک-دست

آموزش حرکت نشر از جلو سیم کش تک دست

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوئید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید. با وجود اینکه تمرینات زیادی برای تمرین عضلات سرشانه وجود دارد ولی هیچ یک از آن ها قادر به تمرین و درگیر کردن تمام عضلات سرشانه را ندارند.

۱- این حرکت یکی از بهترین حرکات برای جداسازی و کات کردن عضلات سرشانه است. دسته تکی را در پایین دستگاه سیم کش وصل کرده و وزنه مورد نظر را انتخاب می کنیم.

۲- دسته را برداشته (کف دست به سمت پایین) و پشتمان به طرف دستگاه می ایستیم.

۳- به آرامی دسته را تا ارتفاع شانه هایمان بالا می آوریم، دست ها باید صاف و بدنمان ثابت باشد.

۴- مکث کرده و دوباره به حالت اول برمی گردیم.

۵- اجازه ندهید وزنه ها کاملا در جای خود بنشیند.

نکات مهم

۱- این حرکت ،حرکتی ایزوله (برای جداسازی عضله و تفکیک) بود و وزنه اهمیت زیادی ندارد ، فرم صحیح را رعایت کنید.

۲- تکرار ها به آرامی و کنترل شده انجام گیرد.

۳- از تماس دسته با بدن جلوگیری کنید.

۴- نشر از جلو تک دست یکی از بهترین سوپرست ها برای حرکت سرشانه دستگاه می باشد.

5- پشت خود را صاف و سر را ثابت نگه دارید.

6- دقت کنید که فقط دست ها باید حرکت کنند.

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. ویدیو مربوط به سیم کش تک دست رو اشتباه بارگذاری کردین لطفا اصلاح کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن