GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

نشر از جلو سیم کش تک دست

0 762

آموزش حرکت نشر از جلو سیم کش تک دست

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر از جلو سیم کش تک دست را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسیOne Arm Cable Front Raise
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی
سرشانه

آموزش حرکت نشر از جلو سیم کش تک دست

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید. با وجود اینکه تمرینات زیادی برای تمرین عضلات سرشانه وجود دارد ولی هیچ یک از آن ها قادر به تمرین و درگیر کردن تمام عضلات سرشانه را ندارند.

۱- این حرکت یکی از بهترین حرکات برای جداسازی و کات کردن عضلات سرشانه است. دسته تکی را در پایین دستگاه سیم کش وصل کرده و وزنه مورد نظر را انتخاب میکنیم.

۲- دسته را برداشته (کف دست به سمت پایین) و پشتمان به طرف دستگاه می ایستیم.

۳- به آرامی دسته را تا ارتفاع شانه هایمان بالا می آوریم، دست ها باید صاف و بدنمان ثابت باشد.

۴- مکث کرده و دوباره به حالت اول برمیگردیم.

۵- اجازه ندهید وزنه ها کاملا در جای خود بنشیند.

نکات مهم

۱- این حرکت ،حرکتی ایزوله (برای جداسازی عضله و کات) بود و وزنه اهمیت زیادی ندارد ، فرم صحیح را رعایت کنید.

۲- تکرار ها به آرامی و کنترل شده انجام گیرد.

۳- از تماس دسته با بدن جلوگیری کنید.

۴- نشر از جلو تک دست یکی از بهترین سوپرست ها برای حرکت سرشانه دستگاه می باشد.

۵- پشت خود را صاف و سر را ثابت نگه دارید.

۶- دقت کنید که فقط دست ها باید حرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.