درخواست برنامه بدنسازی
حرکات سرشانهحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

نشر خم دمبل سر روی میز شیبدار

آموزش حرکت نشر خم دمبل سر روی میز شیبدار

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر خم دمبل سر روی میز شیبدار را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتنشر خم دمبل سر روی میز شیب دارنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Bent Over Rear Delt Fly (Head on Bench)  نوع نیروکششی
عضله هدف سرشانه سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی پشت بازو – شکم تجهیزات لازمدمبل
نشر-خم-سر-روی-میزنشر-خم-سر-روی-میز

آموزش حرکت نشر خم دمبل سر روی میز شیبدار

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوئید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.
اگر بدنبال عضلات پشتی کات شده و ایزوله می باشد این حرکت تمامی خواسته هایتان را برآورده خواهد کرد.
اجرای حرکت بیشتر همانند نشر خم روی میز می باشد و بر اساس نظریه برخی از ورزشکاران گزاشتن سر روی میز در ایزوله سازی عضلات بسیار موثر است.

۱- زاویه میز  شیب دار را در ۷۰ الی ۸۰ درجه تنظیم نموده و وزنه های دلخواه را بر می داریم.

۲- خم شده و سر را طوری روز میز قرار می دهیم که دست ها به راحتی حرکت کنند.

۳- نفس عمیقی کشیده و با کمک گرفتن از سرشانه وزنه ها را بالا می کشیم.

نکات مهم

۱- هدف اصلی ما تحت فشار قرار دادن عضلات سرشانه است نه منقبض کننده های کتف.

۲- عضلات شکم را صاف نگه داشته و پشت را خم نکنید.

۳- اگر نمی توانید به طور ۹۰ درجه خم شوید، تا جایی که می توانید خم شده و حرکت را ادامه دهید.

۴- اگر شانه هایتان دچار درد و سوزش می شود سعی کنید دمبل ها را بچرخانید تا موقعیت مناسبی پیدا کنید.

۵- آرنج ها را قفل نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا