GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

نشر خم دمبل سر روی میز شیبدار

0 1,000

آموزش حرکت نشر خم دمبل سر روی میز شیبدار

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر خم دمبل سر روی میز شیبدار را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتنشر خم دمبل سر روی میز شیب دار
نام های دیگر
نام انگلیسی Bent Over Rear Delt Fly (Head on Bench) 
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی پشت بازو – شکم
سرشانه

آموزش حرکت نشر خم دمبل سر روی میز شیبدار

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.
اگر بدنبال عضلا پشتی کات شده و ایزوله میباشد این حرکت تمامی خواسته هایتان را برآورده خواهد کرد.
اجرای حرکت بیشتر همانند نشر خم روی میز می باشد و بر اساس نظریه برخی از ورزشکاران گزاشتن سر روی میز در ایزوله سازی عضلات بسیار موثر است.

۱- زاویه میز  شیب دار را در ۷۰ الی ۸۰ درجه تنظیم نموده و وزنه های دلخواه را بر می داریم.

۲- خم شده و سر را طوری روز میز قرار می دهیم که دست ها به راحتی حرکت کنند.

۳- نفس عمیقی کشده و با کمک گرفتن از سرشانه وزنه ها را بالا میکشیم.

نکات مهم

۱- هدف اصلی ما تحت فشار قرار دادن عضلات سرشانه است نه منقبض کننده های کتف.

۲- عضلات شکم را صاف نگه داشته و پشت را خم نکنید.

۳- اگر نمیتوانید به طور ۹۰ درجه خم شوید، تا جایی که میتوانید خم شده و حرکت را ادامه دهید.

۴- اگر شانه هایتان دچار درد و سوزش می شود سعی کنید دمبل ها را بچرخانید تا موقعیت مناسبی پیدا کنید.

۵- آرنج ها را قفل نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.