درخواست برنامه بدنسازی
حرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات سرشانهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

نشر خم دمبل

آموزش حرکت نشر خم دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر خم دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتنشر خم دمبلنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Bent Over Rear Delt Fly  نوع نیروکششی
عضله هدف سرشانه سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی پشت بازو – کولتجهیزات لازمدمبل
نشر-خم-دمبلنشر-خم-دمبل

آموزش حرکت نشر خم دمبل

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوئید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.

۱- وزنه های دلخواه را برداشته و در یک مکان باز قرار می گیریم.

۲- خم شده و سر را طوری روز میز قرار می دهیم که دست ها به راحتی حرکت کنند.

۳- نفس عمیقی کشیده و با کمک گرفتن از سرشانه وزنه ها را بالا می کشیم.

نکات مهم

۱- هدف اصلی ما تحت فشار قرار دادن عضلات سرشانه است نه منقبض کننده های کتف.

۲- عضلات شکم را صاف نگه داشته و پشت را خم نکنید.

۳- اگر نمی توانید به طور ۹۰ درجه خم شوید، تا جایی که می توانید خم شده و حرکت را ادامه دهید.

۴- اگر شانه هایتان دچار درد و سوزش می شود سعی کنید دمبل ها را بچرخانید تا موقعیت مناسبی پیدا کنید.

۵- آرنج ها را قفل نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا