GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

نشر خم دمبل

0 3,569

آموزش حرکت نشر خم دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر خم دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتنشر خم دمبل
نام های دیگر
نام انگلیسی Bent Over Rear Delt Fly 
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی پشت بازو – شکم
سرشانه

آموزش حرکت نشر خم دمبل

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.

۱- وزنه های دلخواه را برداشته و در یک مکان باز قرار می گیریم.

۲- خم شده و سر را طوری روز میز قرار می دهیم که دست ها به راحتی حرکت کنند.

۳- نفس عمیقی کشده و با کمک گرفتن از سرشانه وزنه ها را بالا میکشیم.

نکات مهم

۱- هدف اصلی ما تحت فشار قرار دادن عضلات سرشانه است نه منقبض کننده های کتف.

۲- عضلات شکم را صاف نگه داشته و پشت را خم نکنید.

۳- اگر نمیتوانید به طور ۹۰ درجه خم شوید، تا جایی که میتوانید خم شده و حرکت را ادامه دهید.

۴- اگر شانه هایتان دچار درد و سوزش می شود سعی کنید دمبل ها را بچرخانید تا موقعیت مناسبی پیدا کنید.

۵- آرنج ها را قفل نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.