GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

هاگ پا دستگاه

0 1,452

آموزش حرکت هاگ پا دستگاه

حرکت استپ اپ با هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتهاگ پا دستگاه
نام های دیگر
نام انگلیسیHack Squat Machine
عضله هدفران
عضله کمکیشکم-ساق پا-باسن-عضلات پشت

عضلات پا

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت هاگ پا دستگاه

 

 

۱-وزنه دلخواه را در دستگاه قرار داده و شانه ها را در زیر پد قرار می دهیم.

۲-پا ها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم پد را بلند کرده و ضامن را خلاص می کنیم.

۳-زانو ها را به آرامی خم کرده و به سمت پایین می آییم تا جایی که مفاصل ران در زاویه ۹۰ درجا از کف دستگاه قرار گیرند.

۴-با باز کردن زانو ها و فشار به سمت بالا به حالت اولیه بر میگردیم.

نکات مهم 

 

 

۱-برای فشار روی عضلات ران از قفل کردن زانو ها پرهیز کنید.

۲-برای فشار بیشتر بر روی عضلات باسن سعی کنید با پاشنه های خود وزنه ها را فشار دهید.

۳-برای فشار بیشتر بر روی عضلات ران سعی کنید با پنجه های خود وزنه ها را فشار دهید.

۴-همواره در طول حرکت پشت خود را صاف نگه دارید.

۵-مطمئن شوید که سرتان بیش از اندازه جلو نباشد.

۶-با فشار بر روی زانو ها می توانید در انجام حرکت به خود کمک کنید.فقط اگر لازم و ضروری باشد.

۷-زاویه پنجه پا سلیقه ای بوده و بستگی به آناتومی لگن،مچ پا و تجربه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.