GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

هاگ پا دستگاه

0 4,034

آموزش حرکت هاگ پا دستگاه

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت هاگ پا دستگاه را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتهاگ پا دستگاه
نام های دیگر
نام انگلیسی Hack Squat Machine
عضله هدف ران
عضله کمکی شکمساق پا – باسن – عضلات پشت
عضلات پا

آموزش حرکت هاگ پا دستگاه

عضلات قوی پا نه تنها باعث زیباتر دیده شدن بدن یک ورزشکار می شوند بلکه یکی از بخش های مهم بدن نیز می باشند به طوریکه می توان با صراحت گقت حرکت ما بستگی به این عضلات دارد، پس ساخت پایین تنه قوی یک مساله حیاتی می باشد.
متاسفانه اکثر افراد از روز پا در برنامه خود چشم پوشی می کنند چون معتقد هستند که پا ها در طول روز تمرین می بینند. شاید هم چون عضلات بزرگی هستند و دیدن پیشرفت در آن ها نیازمند زمان می باشد دلیل دیگری باشد. این کار اشتباه است و عضلات پا باید هقته ای یکبار تمرین داده شوند.

۱-وزنه دلخواه را در دستگاه قرار داده و شانه ها را در زیر پد قرار می دهیم.

۲-پا ها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم پد را بلند کرده و ضامن را خلاص می کنیم.

۳-زانو ها را به آرامی خم کرده و به سمت پایین می آییم تا جایی که مفاصل ران در زاویه ۹۰ درجا از کف دستگاه قرار گیرند.

۴-با باز کردن زانو ها و فشار به سمت بالا به حالت اولیه بر میگردیم.

نکات مهم

۱-برای فشار روی عضلات ران از قفل کردن زانو ها پرهیز کنید.

۲-برای فشار بیشتر بر روی عضلات باسن سعی کنید با پاشنه های خود وزنه ها را فشار دهید.

۳-برای فشار بیشتر بر روی عضلات ران سعی کنید با پنجه های خود وزنه ها را فشار دهید.

۴-همواره در طول حرکت پشت خود را صاف نگه دارید.

۵-مطمئن شوید که سرتان بیش از اندازه جلو نباشد.

۶-با فشار بر روی زانو ها می توانید در انجام حرکت به خود کمک کنید.فقط اگر لازم و ضروری باشد.

۷-زاویه پنجه پا سلیقه ای بوده و بستگی به آناتومی لگن،مچ پا و تجربه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.