GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

هیل تاچ متناوب

0 129

آموزش حرکت هیل تاچ متناوب

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت هیل تاچ متناوب را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتهیل تاچ متناوب
نام های دیگر
نام انگلیسی Lying Alternate Heel Touches 
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت هیل تاچ متناوب

حرکتی برای ایزوله سازی و جداسازی عضلات پهلوی شکم . این حرکت تقلیدی از حرکات چرخش کمر با وزنه و کرانچ پهلو می باشد. توصیه می شود برای تقویت قسمت میانی شکم و افزایش قدرت وساختار از این حرکت بهره ببرید.

۱- به صورت تاق باز روی میز درازکشیده زانو را خم کرده و بالا بیاورید.

۲- دست ها را صاف کرده و به طرف پاشنه ها ببرید.

۳- سر و شانه ها را کمی بالا آورده و با خم کردن بدن دست راستمان را نزدیک پاشنه پای راست می بریم.

۴- به نقطه شروع برگشته و این بار حرکت را با دست دیگر انجام می دهیم.

نکات مهم

۱- عمل دم و بازدم را با نهایت توان انجام دهید .

۲- اگر ناحیه پشتی بدنتان اذیتتان می کند بهتر است حرکاتی که نیازی به کشش و چرخش ندارند را اجرا کنید.

۳- سر را همواره ثابت نگه دارید به طوری که نگاهتان به سوی سقف باشد و چانه بالا تر از سینه.

۴- با هر بار خم شدن عمل باز دم را فراموش نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.