GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

وود چاپ با سیم کش (هیزم شکن)

0 ۹۸۸

آموزش حرکت وود چاپ با سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت وود چاپ با سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتوود چاپ با سیم کش
نام های دیگرهیزم شکن
نام انگلیسی Wood Chop
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت وود چاپ با سیم کش

این حرکت برای هدف گیری تمام عضلات شکم می باشد ولی تخصص آن در درگیر سازی عضلات پهلوی شکم می باشد. این حرکت عموما وود چاپ شناخته می شود و اجرای آن همانند هیزم شکستن است. عضلاتی که در چرخش و پرتاب یاری کننده بدن هستند با این حرکت کاملا تقویت می شوند. علاوه بر این عضلات پشت، شانه ها و پاها را نیز درگیر می کند. این تمرین از حرکات مهم در ورزش هایی چون بیسبال، کراکت، گولف و تنیس می باشد چو در تقوت عضلات پرتاب کننده نقش مهمی دارد.

1- صاف ایستاده و پاها را بیش از اندازه عرض شانه باز کنید. پهلویتان به سمت دستگاه باشد.

2- دسته (هندل) را به دستگاه سیم کش وصل کرده و با هر دو دست بگیرید.

3- باز دم کرده و هندل را تا جلوی بدن چرخش دهید. همانند پایین آوردن تبر برای شکستن هیزم.

4- به نقطه شروع برگشته و حرکت را از دوباره تکرار کنید.

نکات مهم

1- بدن را کمی خم نگه داشته و با هر چرخش بازدم کنید.

2- به جای هندل می توانید از طناب استفاده کنید.

3- چرخش باید از کنار بدن تا میان باشد نه از بالا به پایین.

4- پایین تنه را کاملا قفل نکنید و به زانو ها و ران ها اجازه کمی چرخش را بدهید.

5- از خم شدن آرنج ها جلوگیری کنید چرا که با این کار فشار حرکت از عضلات شکم به شانه ها انتقال خواهد یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا//// مدیاد