GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

وکیوم شکم (خلا شکم)

0 ۱,۲۹۰

آموزش حرکت وکیوم شکم (خلا شکم)

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت وکیوم شکم (خلا شکم) را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتوکیوم شکم
نام های دیگرخلا شکم
نام انگلیسی Stomach Vacuum 
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت وکیوم شکم (خلا شکم)

حرکتی که نیازی به وزنه ندارد و در هر مکانی اجرای آن امکان پذیر است. اجرای این حرکت همانند تمرین پلانک می باشد با این تفاوت که شما آن را ایستاده انجام می دهید. نقش این حرکت در ایزوله سازی و جدا سازی پک های عضلات شکم می باشد.

1- صاف ایستاده دست ها را روی هم گزاشته و تا بالای سینه ها بالا بیاورید.

2- بازدم کرده و تمامی هوای موحود در ریه های خود را خالی کنید.

3- با خالی کردن ریه از هوا، با کشیدن شکم به عقب سعی کنید تا حد ممکن شکم را خالی کنید.

4- اندکی مکث کرده و به نقطه شروع بر گردید.

نکات مهم

1- عمل دم و بازدم را با حداکثر توان انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا//// مدیاد