GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پرس بالا سینه دمبل

0 ۷,۸۵۲

آموزش حرکت پرس بالا سینه دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای پرس بالا سینه دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپرس بالا سینه دمبل
نام های دیگر
نام انگلیسی Incline Dumbbell Bench Press
عضله هدف سینه
عضله کمکی شانه – پشت بازو
عضلات سینه

آموزش حرکت پرس بالا سینه دمبل

عضلات سینه جز ماهیچه های بزرگ بدن بوده و حتی خارج از باشگاه نیز این عضلات را استفاده می کنید. از باز کردن در گرفته تا شستن مو های سر، این عضلات همواره درگیر هستند. عضلات بزرگ سینه نه تنها بسیار چشمگیر هستند بلکه نمایانگر تلاش و کوشش یک ورزشکار هستند. به علاوه سینه های قوی در هل دادن اشیا از هالتر گرفته تا اتومبیل عضله کلیدی می باشند همانطور که در پرتاب اشیا نیز می باشند.
اگر هدف شما برجسته کردن سینه و ساخت عضلات سینه در باشگاه است نیاز به حرکات سینه بدنسازی دارید . حرکات سینه عضلات سینه تان را مورد هدف قرار داده و عضلاتتان را به بهترین نحو ممکن تحت فشار قرار می دهند.

۱- روی میز بالا سینه قرار گرفته و دمبل ها را بر می داریم.

۲- روی میز خوابیده دمبل ها را روی سینه قرار می دهیم.

۳- نفس عمیقی کشیده و به آرامی دمبل ها را فشار داده و بلند می کنیم.

۴- به آرامی دمبل ها را پایین می آوریم تا زمانی که با سینه مان تماس پیدا کنند. سپس دوباره حرکت را تکرار می کنیم.

نکات مهم

۱-با کامل نبستن آرنج ها می توانید فشار بیشتری به عضلات سینه وارد کنید.

۲-دمبل ها را مقداری کج نگه دارید، تا آرنج هایان در حالت موازی قرار بگیرد.

۳-هنگام بالا بردن دمبل ها از برخورد آن ها جلو گیری کنید. تماس دمبل ها باعث به هم خوردن تعادل و ایجاد آسیب در شانه می شود.

۴-تصور کنید که خود را از وزنه ها دور می کنید نه وزنه ها را .

۵-اگر در نواحی شانه ها احساس درد می کنید، سعی کنید شانه هایتان را جمع شده نگه دارید.

۶-سعی کنید عضلات شکم را نیز تحت فشار قرار داده و پشتتان را قوص ندهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا