GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پرس بالا سینه هالتر

0 1,810

آموزش حرکت پرس بالا سینه هالتر

حرکت بالا-سینه-هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتبالا سینه هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسی

Incline Bench Press

عضله هدفسینه
عضله کمکیشانهپشت بازو

سینه

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت بالا سینه هالتر

 

 

۱- روی میز بالا سینه دراز کشیده و دست ها را بیش از اندازه عرض شانه باز کرده و روی هالتر بگزارید.پاها را به پد قفل کنید.

۲- هالتر را برداشته و به آرامی پایین بیاورید ، عمل باز دم فراموش نشود.

۳- هالتر باید در یک خط و روی مرکز سینه پایین آمده و با سینه تماس پیدا کند.

۴- با فشار دادن پشت خود به میز و آرنج ها شروع به بالا کردن هالتر می کنیم تا به حالت شروع برگردیم.

نکات مهم 

 

 

۱- اول تجربه، دوم وزنه زیاد. برای کسی مهم نیست که شما چقدر پرس سینه می زنید پس به خودتان آسیب نزنید.

۲- با ساعدها و آرنج هایتان هالتر را در یک خط تنظیم کنید . مطمئن شوید در یک خط راست هالتر بالا پایین می رود.

۳- مکث طولانی در بالای حرکت باعث فشار زیاد بر روی سینه ها و پشت بازوهایتان می شود.

۴- قوص کردن کمر بستگی به اهداف شما دارد. دقت کنید که قوص دهی از وسط پشت شروع می شود نه از کمر. اگر کمرتان دچار گرفتگی و یا تیر کشیدگی می شود نحوه قرار گرفتن شما روی میز اشتباه است.

۵- در تمامی تکرار ها هالتر باید با سینه تماس بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.