درخواست برنامه بدنسازی
سینهحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

پرس زیر سینه سیم کش

آموزش حرکت پرس زیر سینه سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای پرس زیر سینه سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتپرس زیر سینه سیم کشنوع حرکتقدرتی
نام های دیگر زیر سینه کراس – زیر سینه کراس اور خوابیده مکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Decline Cable Chest Pressنوع نیروفشاری
عضله هدفسینه سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیشانه – پشت بازو تجهیزات لازمدستگاه
پرس-زیر-سینه-سیم-کشپرس-زیر-سینه-سیم-کش

آموزش حرکت پرس زیر سینه سیم کش

عضلات سینه جز ماهیچه های بزرگ بدن بوده و حتی خارج از باشگاه نیز این عضلات را استفاده می کنید. از باز کردن در گرفته تا شستن مو های سر، این عضلات همواره درگیر هستند. عضلات بزرگ سینه نه تنها بسیار چشمگیر هستند بلکه نمایانگر تلاش و کوشش یک ورزشکار هستند. به علاوه سینه های قوی در هل دادن اشیا از هالتر گرفته تا اتومبیل عضله کلیدی می باشند همانطور که در پرتاب اشیا نیز می باشند.
اگر هدف شما برجسته کردن سینه و ساخت عضلات سینه در باشگاه است نیاز به حرکات سینه بدنسازی دارید . حرکات سینه عضلات سینه تان را مورد هدف قرار داده و عضلاتتان را به بهترین نحو ممکن تحت فشار قرار می دهند.

۱-میز زیر سینه را در میان دستگاه سیم کش قرار دهید. دسته ها را نصب کرده و در پایین دستگاه تنظیم می کنیم.

۲-روی میز نشسته و دسته ها را روی سینه قرار می دهیم.

۳-دسته ها را فشار داده و بلند می کنیم . آرنج ها باید صاف باشند.

۴-به آرامی دسته ها را پایین آورده و حرکت را تکرار می کنیم.

نکات مهم

۱-با کامل قفل نکردن آرنج ها فشار بیشتری را به عضلات سینه وارد کنید.

۲-از برخورد دسته ها خودداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن