GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پرس زیر سینه هالتر

0 790

آموزش حرکت پرس زیر سینه هالتر

حرکت زیرسینه-هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتپرس زیر سینه هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسیDecline Bench Press
عضله هدفسینه
عضله کمکیزیربغلشانهپشت بازو

سینه

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت پرس زیر سینه هالتر

 

 

۱-روی میز زیر سینه دراز کشیده و دست ها را بیش از اندازه عرض شانه باز کرده و روی هالتر بگزارید.پاها
را به پد قفل کنید.

۲-هالتر را برداشته و به آرامی پایین بیاورید ، عمل باز دم فراموش نشود.

۳-هالتر باید در یک خط و روی مرکز سینه پایین آمده و با سینه تماس پیدا کند.

۴-با فشار دادن پشت خود به میز و آرنج ها شروع به بالا کردن هالتر می کنیم تا به حالت شروع
برگردیم.

 

نکات مهم 

 

 

۱-اول تجربه، دوم وزنه زیاد. برای کسی مهم نیست که شما چقدر پرس سینه می زنید پس به خودتان آسیب نزنید.

۲-با ساعدها و آرنج هایتان هالتر را در یک خط تنظیم کنید . مطمئن شوید در یک خط راست هالتر بالا پایین می رود.

۳-مکث طولانی در بالای حرکت باعث فشار زیاد بر روی سینه ها و پشت بازوهایتان می شود.

۴-قوص کردن کمر بستگی به اهداف شما دارد. دقت کنید که قوص دهی از وسط پشت شروع می شود
نه از کمر.
اگر کمرتان دچار گرفتگی و یا تیر کشیدگی می شود نحوه قرار گرفتن شما روی میز اشتباه است.

۵- در تمامی تکرار ها هالتر باید با سینه تماس بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.