GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پرس سرشانه آرنولدی نشسته

0 1,423

آموزش حرکت پرس سرشانه آرنولدی نشسته

در ویدیو زیر نحوه اجرای پرس سرشانه آرنولدی نشسته را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپرس سرشانه آرنولدی نشسته
نام های دیگر
نام انگلیسی Seated Arnold Press
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی پشت بازو – شکم
سرشانه

آموزش حرکت پرس سرشانه آرنولدی نشسته

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.
این حرکت مدل دیگری از پرس سرشانه دمبل بوده و در ساخت عضلات سرشانه قوی و حجیم موثر می باشد. نام این حرکت توسط خود آرنولد نام گزاری شده و در اجرای آن تمامی عضلات دلتوید و سرشانه درگیر می شوند.

۱- زاویه میز را روی ۹۰ درجه تنظیم کنید.

۲- دمبل ها را برداشته روی میز نشسته ودمبل ها را روی زانو ها قرار دهید.

۳- با زانو ها به بالا بردن دمبل ها کمک می کنیم.

۴- مچ ها را می چرخانیم تا داخل دست ها به سمت خودمان باشد.

۵- نفس عمیقی کشیده و دمبل ها را به بالای سر بلند می کنیم.

۶- همزمان با فشار و بالا بردن دمبل ها مچ ها را نیز میچرخانیم به طوریکه در بالای حرکت دست ها به سمت بیرون باشد.

۷- دمبل ها را به آرامی به نقظه شروع بر می گردانیم.

نکات مهم

۱- پشت خود را همواره صاف نگه دارید.

۲- سر را خم نکنید.

۳- با رسیدن بازو ها به نواحی گوش بازدم کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.