GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پرس سرشانه آرنولدی

0 1,705

آموزش حرکت پرس سرشانه آرنولدی

در ویدیو زیر نحوه اجرای پرس سرشانه آرنولدی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپرس سرشانه آرنولدی
نام های دیگر پرس سرشانه چرخشی
نام انگلیسی Standing Arnold Press
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی 
سرشانه

آموزش حرکت پرس سرشانه آرنولدی

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.

۱- دمبل ها را برداشته و صاف می ایستیم،پاها به اندازه عرض شانه .

۲- دمبل ها را تا شانه ها بالا آورده و مچ ها را میچرخیم تا کف دستان رو با خودمان باشد.

۳- پشت را صاف نگه داشته و زانو ها را کمی خم می کنیم.

۴- به آرامی دمبل ها را بالا برده و همزمان مچ ها را میچرخانیم به طوری که وقتی حرکت تمام شد کف دستان رو به بیرون باشد.

۵- در بالای حرکت مکث نکنید و همزان با چرخاندنن مچ ها دمبل ها را پایین بیاورید.

نکات مهم

۱- دامنه حرکت را کاملا اجرا کرده و دمبل ها را کنترل شده حرکت دهید.

۲- همواره طولانی ترین دامنه حرکت را انجام دهید.

۲- اکثر ورزشکاران به جای اجرای صحیح حرکت به افزودن وزنه تمرکز دارند که این باعث مصدومیت و مانع رشدشانه ها می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.