GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پرس سینه هالتر

0 708

آموزش حرکت پرس سینه هالتر

حرکت پرس سینه هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتپرس سینه هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسیBarbell Bench Press
عضله هدفسینه
عضله کمکیشانهپشت بازو

سینه

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت پرس سینه هالتر

 

 

۱-روی میز دراز کشیده و دست ها را بیش از اندازه عرض شانه باز کرده و روی هالتر بگزارید.

۲-هالتر را برداشته و به آرامی پایین بیاورید ، عمل باز دم فراموش نشود.

۳-هالتر باید در یک خط و روی مرکز سینه پایین آمده و با سینه تماس پیدا کند.

۴-با فشار دادن پشت خود به میز و آرنج ها شروع به بالا کردن هالتر می کنیم تا به حالت شروع برگردیم.

 

نکات مهم 

 

 

۱-اول تجربه، دوم وزنه زیاد. برای کسی مهم نیست که شما چقدر پرس سینه می زنید پس به خودتان آسیب نزنید.

۲-با ساعدها و آرنج هایتان هالتر را در یک خط تنظیم کنید . مطمئن شوید در یک خط راست هالتر بالا پایین می رود.

۳-مکث طولانی در بالای حرکت باعث فشار زیاد بر روی سینه ها و پشت بازوهایتان می شود.

۴-قوص کردن کمر بستگی به اهداف شما دارد. دقت کنید که قوص دهی از وسط پشت شروع می شود نه
از کمر. اگر کمرتان دچار گرفتگی و یا تیر کشیدگی می شود نحوه قرار گرفتن شما روی میز اشتباه است.

۵- در تمامی تکرار ها هالتر باید با سینه تماس بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.