GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پرچم اژدها یا دراگون فلگ

0 232

آموزش حرکت پرچم اژدها یا دراگون فلگ

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت حرکت پرچم اژدها یا دراگون فلگ را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپرچم اژدها
نام های دیگردراگون فلگ
نام انگلیسیDragon Flag
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت پرچم اژدها (دراگون فلگ)

این حرکت حالت دیگری از حرکت لیگ ریز خوابیده بوده و در تقویت عضلات شکمی بسیار موثر است.علاوه بر این با فشار دهی موثر به ستون فقرات درپایداری و تثبیت ستون فقرات موثر می باشد.

۱- به صورت تاق باز روی میز درازکشیده و با کف دستانتان لبه میز را محکم بگیرید.

۲- به آرامی بدن خود را از زمین بلند کنید به طوریکه به شانه هایتان تکیه کرده اید.

۳- بدن را تا زاویه ۴۵ درجه ای بلند کرده و سپس به آرامی به نقطه شروع بر می گردانیم.

نکات مهم

۱- انجام این حرکت بسیار سخت بوده و نیازمند مهارت زیادی می باشد و بهتر از قبل از شروع آن در حرکات کرانچ معکوس و لگ ریز خوابیده مهارت کافی داشته باشید.

۲- اگر باز هم در انجام حرکت مشکل داشتید فقط در بالا اوردن پاها مانند حرکت لگ ریز تمرکز کنید تا زمانی که بتوانید ناحیه لگن را نیز بلند کنید.

۳- با دستان خود میز را بیش از حد نکشید این کار باعث دیدن ناحیه گردنی ستون فقرات بدنتان خواهد شد.

۴- سعی کنید بدن خود را هموار صاف نگه داشته و کمر خود را کمی خم نگه دارید.

۵- باسن و عضلات شکم را فشرده و بدن را از پاها تا شانه ها صاف نگه دارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.