GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو دمبل تک

0 ۶,۹۰۷

آموزش حرکت پشت بازو دمبل تک

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو دمبل تک را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو تک
نام های دیگر
نام انگلیسی Bent Over Tricep Kickback
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو دمبل تک

این حرکت در ایزوله سازی عضلات پشت بازو بسیار موثر است.
بهتر است این حرکت پس از حرکات ترکیبی سینه، سرشانه و یا پشت بازو انجام بگیرد تا از گرم بودن آرنج ها مطمئن بود.
این حرکت تکنیک و مهارت زیادی برای اجرای صحیح نیازمند است.
توصیه می شود از وزنه های سبک استفاده کنید. 
این حرکت جز حرکات ایزوله بوده و هدف آن تحت فشار قرار دادن عضلات پشت بازو است. 

۱- لبه میز نشسته و دمبل را بالای سر ببرید، دمبل را روی سر نگه داشته به طوری که کف دست به سمت جلو باشد. 

۲- آرنج را کمی خم نگه داشته و از دست دیگر برای حفظ تعادل استفاده می کنیم. 

۳- با خم کردن آرنج دمبل را پایین می بریم. 

۴- با پایین رفتن دمبل تا حد ممکن به حالت اولیه بر می گردیم. 

نکات مهم

۱- حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید. 

۲- دامنه حرکت را کامل انجام داده هنگام باز کردن دست آرنج را قفل نکنید. 

3- از وزنه های سنگین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا