درخواست برنامه بدنسازی
پشت بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات متوسط بدنسازی

پشت بازو دمبل تک

آموزش حرکت پشت بازو دمبل تک

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو دمبل تک را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو دمبل تکنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی One Arm Standing Dumbbell Extension نوع نیروفشاری
عضله هدفپشت بازو سطح حرکتمتوسط
عضلات کمکیتجهیزات لازمدمبل
پشت-بازو-دمبل-تک-دستپشت-بازو-دمبل-تک-دست

آموزش حرکت پشت بازو دمبل تکی

این حرکت در ایزوله سازی عضلات پشت بازو بسیار موثر است.
بهتر است این حرکت پس از حرکات ترکیبی سینه، سرشانه و یا پشت بازو انجام بگیرد تا از گرم بودن آرنج ها مطمئن بود.
این حرکت تکنیک و مهارت زیادی برای اجرای صحیح نیازمند است.
توصیه می شود از وزنه های سبک استفاده کنید. 
این حرکت جز حرکات ایزوله بوده و هدف آن تحت فشار قرار دادن عضلات پشت بازو است. 

۱- لبه میز نشسته و دمبل را بالای سر ببرید، دمبل را روی سر نگه داشته به طوری که کف دست به سمت جلو باشد. 

۲- آرنج را کمی خم نگه داشته و از دست دیگر برای حفظ تعادل استفاده می کنیم. 

۳- با خم کردن آرنج دمبل را پایین می بریم. 

۴- با پایین رفتن دمبل تا حد ممکن به حالت اولیه بر می گردیم. 

نکات مهم

۱- حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید. 

۲- دامنه حرکت را کامل انجام داده هنگام باز کردن دست آرنج را قفل نکنید. 

3- از وزنه های سنگین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا