پشت بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

پشت بازو دمبل خم

آموزش حرکت پشت بازو دمبل خم

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو دمبل خم یا پشت بازو چکشی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو دمبل خمنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرپشت بازو چکشی – پشت بازو کیک بکمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Bent Over Tricep Kickback نوع نیروفشاری
عضله هدف پشت بازو سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیشکمتجهیزات لازمدمبل
پشت-بازو-دمبل-خمپشت-بازو-دمبل-خم

آموزش حرکت پشت بازو دمبل خم

این حرکت یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پشت بازو می باشد و همچنین از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید. این حرکت را به عنوان پشت بازو چکشی و پشت بازو کیک بک نیز می شناسیم.

۱- دمبل ها را برداشته و در مکان باز قرار می گیریم. زانو ها را کمی خم می کنیم.

۲- به جلو خم شده وزنه ها را با کشیدن عضلات پشت بازو ها و باز کردن آرنج ها به عقب می کشیم.

۳- به آرامی دمبل ها را به موقعیت اولیه بر می گردانیم. 

۴-آرنج ها باید به بدن چسبیده باشد و هنگام انجام حرکت تکان نخورند. 

نکات مهم

۱- با عقب رفتن دمبل عمل بازدم انجام دهید. 

۲- دمبل را فقط با ماهیچه پشت بازو سعی کنید جابجا کنید . بدن باید کاملا ثابت باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن