GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو دمبل خم

0 2,361

آموزش حرکت پشت بازو دمبل خم

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو دمبل خم یا پشت بازو چکشی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت پشت بازو خم
نام های دیگر پشت بازو چکشی – پشت بازو کیک بک
نام انگلیسی Bent Over Tricep Kickback
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو دمبل خم

این حرکت یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پشت بازو می باشد و همچنین از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید. این حرکت را به عنوان پشت بازو چکشی و پشت بازو کیک بک نیز می شناسیم.

۱- دمبل ها را برداشته و در مکان باز قرار می گیریم. زانو ها را کمی خم می کنیم.

۲- به جلو خم شده وزنه ها را با کشیدن عضلات پشت بازو ها و باز کردن آرنج ها به عقب می کشیم.

۳- به آرامی دمبل ها را به موقعیت اولیه بر می گردانیم. 

۴-آرنج ها باید به بدن چسبیده باشد و هنگام انجام حرکت تکان نخورند. 

نکات مهم

۱- با عقب رفتن دمبل عمل بازدم انجام دهید. 

۲- دمبل را فقط با ماهیچه پشت بازو سعی کنید جابجا کنید . بدن باید کاملا ثابت باشد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.