GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو دمبل خم نشسته

0 850

آموزش حرکت پشت بازو دمبل خم نشسته

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو دمبل خم نشسته را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو دمبل خم نشسته
نام های دیگر پشت بازو دمبل کیک بک خم –
نام انگلیسی Seated Bent Over Tricep Dumbbell Kickback
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو دمبل خم نشسته

این حرکت یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پشت بازو می باشد و همچنین از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید. 

۱- انتهای میز نشسته دمبل ها را کنار خود آویزان کرده و به جلو خم می شویم.

۲- دمبل ها را با کشیدن پشت بازو ها و باز کردن آرنج ها به عقب می کشیم.

۳- به آرامی دمبل ها را به موقعیت اولیه بر می گردانیم.

۴-دست های خود را به صورت افقی نگه داشته و با بالا بردن دمبل عمل دم و بازدم را اجرا می کنیم.

۵-هنگامی که دست ها به طور کامل باز شدند ۲ ثانیه مکث می کنیم.

۶-با پایین آوردن دمبل ها عمل باز دم .

نکات مهم

۱- با عقب رفتن دمبل عمل بازدم انجام دهید.

۲-ساعد ها باید فقط حرکت کنند نه دست ها .

۳-بالای بازو ها باید افقی و ثابت و به بدن چسبیده باشند.

۴-مکانیزم اثر این حرکت دقیقا همانند می باشد.که در بکارگیری و فعال سازی عضلات پشت بازو  بسیار موثر می باشد.

۵-افقی نگه داشتن دست ها در وزنه های سنگین بسیار سخت می باشد برای همین برای وزنه های سنگین بهتر از حرکت پشت بازو سیم کش چکشی بهره ببریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.