GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پهلو چرخشی با هالتر

0 129

آموزش حرکت پهلو چرخشی با هالتر

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پهلو چرخشی با هالتر را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپهلو چرخشی با هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسیStanding Barbell Twist
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت پهلو چرخشی با هالتر

برای انجام این حرکت به هالتر نیاز داریم. تمرکز این حرکت بر روی عضلات پهلو شکم می باشد. حرکات پهلو نسبت به حرکات دیگر عضلات بدن محدود می باشد از طرف دیگر فرم صحیح اجرای این حرکات نیز فاکتور مهمی برای داشتن عضلات شکم به خصوص پهلو می باشد و همواره باید دقت و تمرکز ورزشکار به صحیح اجرا کردن حرکت باشد. داشتن سیکس پک فقط با تمرکز بر عضلات شکم ممکن نیست دقت بر تقویت و ساخت عضلات پهلو نیز امر مهمی در داشتن سیکس پک زیباست.

۱- هالتر را برداشته و بر روی عضلات کول می گزاریم. از تماس هالتر با گردن باید جلوگیری کنید.

۲- بالا تنه خود را به ارامی به طرفین خود می چرخانیم. عضلات شکم را فشار دهید.

۳- تا جایی که میتوانید بدن خود را بچرخانید. هنگام چرخش سر خود را تکان ندهید.

نکات مهم

۱- سر را ثبت نگه داشته و با چرخش به طرفین سر را چرخش ندهید.

۲- عضلات شکم را همواره در طول سفت سفت نگه دارید.

۳- مطمئن شوید فضای کافی برای اجرای دامنه کامل حرکت را داشته باشید.

۴- حرکت را می توان با نشستن در لبه میز نیز اجرا کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.