GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

کرانچ با توپ سوئیسی

0 62

آموزش حرکت کرانچ با توپ سوئیسی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت کرانچ با توپ سوئیسی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتکرانچ با توپ سوئیسی
نام های دیگر
نام انگلیسیSwiss Ball Crunches
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت کرانچ با توپ سوئیسی

تمرکز این حرکت بر روی عضلات شکم بوده و یکی از رایج ترین حرکات شکم می باشد به طوری که می توان
گفت هر ورزشکار مبتدی این تمرین را حداقل یکبار انجام داده است. اکثر حرکات شکم همچون این تمرین
تاثیر گزار هستند. با این حال توصیه می شود بجای اینکه تکرار های حرکت را مانند ورزشکاران ماراتون انجام
دهید تمرین را با حرکات دیگری چون پلانک، لگ ریز آویزان و ….. ترکیب کرد. درازنشست جای خود را به
مرور زمان به این حرکت داد، چرا که اغلب ورزشکاران بر این باور هستند که دراز نشست باعث ایجاد آسیب
و درد در ناحیه کمر می شود.
همایتی که توپ تمرینی در این حرکت فراهم می کند از درد کمر و ناحیه پایینی پشت در حداقل خود می باشد.

۱- روی توپ نشسته و پاها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید.

۲- یک قدم به حلو بیایید تا توپ غلت خورده و در پشت شما قرار بگیرد.

۳- سر را با انگشت دست های خود بگیرید.نقطه شروع حرکت.

۴- با بالا آوردن بالا تنه و هدف گیری زانو ها با آرنج ها حرکت را شروع کنید.

۵- عضلات شکم را فشار داده و مکث کنید، سپس به حالت اول برگردید.

نکات مهم

۱- هر چقدر میزان زمان فشار عضلات شکم را بالا ببرید، حرکت بیشتر مفید خواهد بود.

۲- با افزایش مکث در حرکت تاثیر حرکت را افزایش دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.