GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو دمبل نشسته

0 1,513

آموزش حرکت جلو بازو دمبل نشسته

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو دمبل نشسته را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو دمبل نشسته
نام های دیگر
نام انگلیسی Seated Dumbbell Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو دمبل نشسته

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-در انتهای میز نشسته پاها به سمت جلو و زانو ها جفت.

۲-دمبل ها را برداشته و کنار خود نگه دارید.

۳-با خم کردن آرنج ها و شروع فشار بر روی عضلات جلو بازو حرکت را آغاز می کنیم.

۴-پشت خود را صاف نگه داشته و دمبل ها را به آرامی بلند میکنیم.

۵-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-آرنج ها را در کنار خود قفل کرده و از حرکتشان جلوگیری کنید.

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۳-همواره توجه داشته باشید که فقط ساعد هایتان باید حرکت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.