GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو سیم کش جفت دست از بالا

0 977

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش جفت دست از بالا

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو سیم کش جفت دست از بالا را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر جلو بازو کراس از بالا – جلو بازو صلیبی
نام انگلیسی Standing High Pulley Cable Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش جفت دست از بالا

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند.

۱-دسته ها را در دو طرف دستگاه سیم کش نصب کرده و وزنه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

۲-دسته ها را گرفته و در وسط دستگاه بایستید.

۳-بدن و قسمت بالایی بازوهایتان را صاف نگه داشته و دسته ها را تا جایی که ممکن است به طرف خود بکشید.(با کشیدن دست ها و ساعد ها به طرف بدن)

۴-مکث کرده و دوباره به آرامی به حالت اول برگردید.

نکات مهم

۱-همواره به یاد داشته باشید تا بدن و آرنج هایتان را صاف نگه دارید.

۲-این حرکت تمرینی تفکیکی بوده و توجه شما باید بر روی تمرکز و کشش ماهیچه ها باشد نه وزنه های سنگین.

۳- هنگام برگشت به حالت اولیه دست ها را کاملا باز نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.