GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

حرکت کول هالتر

2 ۱۰,۳۱۲

آموزش حرکت کول هالتر

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت کول هالتر را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتحرکت کول هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسی Barbell Upright Row
عضله هدف کول
عضله کمکی شانه – جلوبازو
کول

آموزش حرکت کول هالتر

برای داشتن ساختار پشتی زیبا، داشتن عضلات تراشیده و زیبای کول بسیار مهم است. با استفاده از حرکات کول این عضلات علاوه بر افزایش سایز سرشانه ها و عضلات پشتی خود، قدرت بالاتنه خود را نیز افزایش می دهید. این عضلات از اصلی ترین یاری دهنده های عضلات سرشانه شما میباشند و در حرکاتی چون لیفت نقش مهمی در اجرای حرکت دارند.

۱- کول هالتر یکی از بهترین حرکات برای تقویت و قرم دهی ماهیچه های کول و سرشانه می باشد. هالتر را برداشته و صاف می ایستیم.

۲- دست ها را کمی از عرض شانه نزدیک تر نگه می داریم.

۳- زانو ها را کمی خم کرده و پشت را صاف نگه می داریم.

۴- هالتر کاملا نزدیک بدن خود نگه داشته و بالا می آوریم.

۵- مکث کرده و به آرامی هالتر را پایین می اوریم.

نکات مهم

۱- دقت کنید که آرنج ها را بالاتر از ساعد ها نگه دارید.

۲ نظرات
  1. حامد می گوید

    سلام. کول هالتر دست جمع منسوخ شده. یه استخون ریزی تو شانه هست به مرور زمان ساییده میشه. بهتره دست باز اجرا بشه تا هالتر زیاد بالا نیاد و آرنج بالاتر از ساعد قرار نگیره.

    1. aagymext
      aagymext می گوید

      بله منظور شما استخوان آخرمی در سرشانه است که استخوان ترقوه به آن وصل است و اجرای این حرکت فشار زیادی به این استخوان ها وارد می کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا//// مدیاد