درخواست برنامه بدنسازی
حرکات بدنسازیحرکات چند مفصلیحرکات زیربغلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

زیربغل سیم کش از پشت

آموزش حرکت زیربغل سیم کش از پشت

در ویدیو زیر نحوه اجرای زیربغل سیم کش از پشت را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکت زیربغل سیم کش از پشت نوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتچند مفصلی
نام انگلیسی Behind The Neck Lat Pulldown نوع نیروکششی
عضله هدفزیربغل سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی شکم – جلو بازو – شانه – عضلات پشت تجهیزات لازمدستگاه
زیربغل-سیم-کش-از-پشتزیربغل-سیم-کش-از-پشت

آموزش حرکت زیربغل سیم کش از پشت

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.

اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.
اگر از انعطاف کافی در عضلات سرشانه برخوردار نیستید، انجام این حرکت توصیه نمی گردد.

1- از جاهایی که میله خم شده گرفته و بنشینید، زانو ها زیر پد قرار بگیرد.

2- میله را تا جایی که با کول هایتان در حال تماس باشد پایین آورده و به آرامی بلند می کنیم.

نکات مهم

1- عضلات شکم را کمی فشار دهید تا از خم شدن بدن حین انجام حرکت جلو گیری کنید.

2- از جهش و پرتاب میله جلوگیری کرده و حرکت را به آرامی و کامل انجام دهید.

3- از خم کردن سر به سمت جلو خودداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا