GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

زیربغل سیم کش از پشت

0 4,120

آموزش حرکت زیربغل سیم کش از پشت

[arve url=”https://www.gymextreme.ir/wp-content/uploads/2018/05/Behind-the-Neck-Lat-Pulldown-Double-Overhand.mp4″ align=”center” thumbnail=”1429″ title=”زیربغل-سیم-کش-از-پشت” description=”حرکت زیربغل-سیم-کش-از-پشت” upload_date=”05/27/2018″ maxwidth=”-84″ /]

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکت زیربغل سیم کش از پشت
نام های دیگر
نام انگلیسی

Behind The Neck Lat Pulldown

عضله هدف زیربغل
عضله کمکی شکم – جلو بازوشانهعضلات پشت

زیربغل

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت زیربغل سیم کش از پشت

 

 

۱- از جاهایی که میله خم شده گرفته و بنشینید، زانو ها زیر پد قرار بگیرد.

۲- میله را تا جایی که با کول هایتان در حال تماس باشد پایین آورده و به آرامی بلند می کنیم.

نکات مهم 

 

 

۱- عضلات شکم را کمی فشار دهید تا از خم شدن بدن حین انجام حرکت جلو گیری کنید.

۲- از جهش و پرتاب میله جلوگیری کرده و حرکت را به آرامی و کامل انجام دهید.

۳- از خم کردن سربه سمت جلو خوداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.