حرکات زیربغلحرکات بدنسازیحرکات چند مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

زیربغل سیم کش دست باز

آموزش حرکت زیربغل سیم کش دست باز

در ویدیو زیر نحوه اجرای زیربغل سیم کش دست باز را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتزیربغل سیم کش دست بازنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتچند مفصلی
نام انگلیسی Wide Grip Lat Pulldown نوع نیروکششی
عضله هدفزیربغل سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی جلو بازو – شانه – عضلات پشت تجهیزات لازمدستگاه
زیربغل-سیم-کش-دست-باززیربغل-سیم-کش-دست-باز

آموزش حرکت

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- روی صندلی نشسته زانو ها را زیر پد قرار داده و میله را از نقاط خم می گیریم.

۲- میله را تا جایی که آرنج ها با بدن در یک خط قرار بگیرد کشیده و دوباره به حالت
اول بر می گردیم.

نکات مهم

۱- عضلات شکم را کمی فشار دهید تا از خم شدن بدن حین انجام حرکت جلو گیری کنید.

۲- از جهش و پرتاب میله جلوگیری کرده و حرکت را به آرامی و کامل انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن