GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

زیربغل سیم کش دست جمع

2 ۵,۰۰۷

آموزش حرکت زیربغل سیم کش دست جمع

در ویدیو زیر نحوه اجرای زیربغل سیم کش دست جمع را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Close Grip Lat Pull down
عضله هدف زیربغل
عضله کمکی  جلو بازو – شانه – عضلات پشت
زیربغل

آموزش حرکت زیربغل سیم کش دست جمع

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- روی صندلی نشسته زانو ها را زیر پد قرار داده و میله را به اندازه سرشانه می گیریم.

۲- میله را تا جایی که آرنج ها با بدن در یک خط قرار بگیرد کشیده و دوباره به حالت اول بر میگردیم.

نکات مهم

۱- عضلات شکم را کمی فشار دهید تا از خم شدن بدن حین انجام حرکت جلو گیری کنید.

۲- از جهش و پرتاب میله جلوگیری کرده و حرکت را به آرامی و کامل انجام دهید.

۳- از خم کردن سربه سمت جلو خوداری کنید.

۲ نظرات
  1. عبدالحمید می گوید

    سلام و خداقوت
    تشکر از اطلاعات خوب و علمی بدنسازی تان

    1. aagymext
      aagymext می گوید

      از اینکه کمی توانسته ایم باعث رضایتمندی شما عزیزان باشیم مفتخریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا//// مدیاد