درخواست برنامه بدنسازی
حرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازیساعد

ساعد سیم کش از پشت

آموزش حرکت ساعد سیم کش از پشت

در ویدیو زیر نحوه اجرای ساعد سیم کش از پشت را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکت ساعد سیم کش از پشت نوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Standing Cable Wrist Curl behind back نوع نیروکششی
عضله هدف ساعد سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیتجهیزات لازمدستگاه
ساعد-سیم-کش-از-پشتساعد-سیم-کش-از-پشت

آموزش حرکت ساعد سیم کش از پشت

ساعد های قوی در بلند کردن وزنه های سنگین و کار های روزمره از جمله: برداشتن وسایل، نگه داشتن اشیا، تمرینات ورزشی و حتی تکان دادن دست ها نیز ما را یاری می کنند. با انجام این حرکات ساعد می توان این عضلات را به خوبی تقویت کرد. عضلات و رباط های موجود در ساعد و دست نه تنها در حرکت دست در زوایای مختلف ما را کمک می کند بلکه از سایش استخوان های مچ دست و ساعد جلوگیری می کند. اگر عضلات ساعد ضعیفی داشته باشید انجام ورزش های متوسط با وزنه به آسیب دیدگی منجر خواهد شد. نکته مهم این که برای اجرای این حرکات لزومی برای استفاده از وزنه های سنگین ندارید.

۱- دستگاه سیم کش را در پایین تنظیم کرده و میله صاف را وصل می کنیم.

۲- پشت به دستگاه میله را بر می داریم.

۳- یک قدم به جلو گذاشته تا وزنه ها از جا کنده شوند.

۴- صاف ایستاده، پاها به اندازه عرض شانه باز و سر به سمت جلو باشد.

۵- مچ ها را خم می کنیم تا میله پایین برود.نقطه شروع.

۶- با فشار بر ماهیچه های ساعد میله را تا جایی که ممکن است بالا آورده و دوباره بر می گردانیم.

نکات مهم

۱- وزنه های سبک برای این حرکت مناسب هستند. وزنه سنگین حرکت را موثر نمی کنند.

۲- تکرار ها آرام و ساعد ها با شمارش ۲ ثانیه مکث و فشار انجام گیرد.

۳- با کامل تر بردن هالتر به سمت پایین دامنه حرکت را کامل انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا