GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

ساعد هالتر از پشت

0 855

آموزش حرکت ساعد هالتر از پشت

در ویدیو زیر نحوه اجرای ساعد هالتر از پشت را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتساعد هالتر از پشت
نام های دیگر
نام انگلیسی Standing Wrist Curl Behind Back
عضله هدف ساعد
عضله کمکی
عضلات ساعد

آموزش حرکت ساعد هالتر از پشت

ساعد های قوی در بلند کردن وزنه های سنگین و کار های روزمره از جمله: برداشتن وسایل، نگه داشتن اشیا، تمرینات ورزشی و حتی تکان دادن دست ها نیز ما را یاری می کنند. با انجام این حرکات ساعد می توان این عضلات را به خوبی تقویت کرد. عضلات و رباط های موجود در ساعد و دست نه تنها در حرکت دست در زوایای مختلف ما را کمک می کند بلکه از سایش استخوان های مچ دست و ساعد جلوگیری می کند. اگر عضلات ساعد ضعیفی داشته باشید انجام ورزش های متوسط با وزنه به آسیب دیدگی منجر خواهد شد. نکته مهم این که برای اجرای این حرکات لزومی برای استفاده از وزنه های سنگین ندارید.

۱- هالتر را به اندازه عرض شانه از پشت بر می داریم..

۲- صاف ایستاده و به سمت جلو نگاه می کنیم، مچ ها را خم کی کنیم تا هالتر تا جایی که امکان دارد پایین برود.نقطه شروع.

۳- فقط مچ ها باید خم شوند، اجازه دهید هالتر تا جایی که ممکن است پایین برود.

۴- با فشار بر ساعد ها هالتر را به آرامی تا جایی که ممکن است بلند میکنیم.

۵- مکث کرده و دوباره حرکت را تکرار می کنیم.

نکات مهم

۱- وزنه های سبک برای این حرکت مناسب هستند. وزنه سنگین حرکت را موثر نمی کنند.

۲- تکرار ها آرام و ساعد ها با شمارش ۲ ثانیه مکث و فشار انجام گیرد.

۳- با کامل تر بردن هالتر به سمت پایین دامنه حرکت را کامل انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.