GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

ساعد هالتر معکوس

0 623

آموزش حرکت ساعد هالتر معکوس

در ویدیو زیر نحوه اجرای ساعد هالتر معکوس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتساعد هالتر معکوس
نام های دیگر ساعد با هالتر دست برعکس
نام انگلیسی Reverse Grip Barbell Curl
عضله هدف ساعد
عضله کمکی
عضلات ساعد

آموزش حرکت ساعد با هالتر معکوس 

ساعد های قوی در بلند کردن وزنه های سنگین و کار های روزمره از جمله: برداشتن وسایل، نگه داشتن اشیا، تمرینات ورزشی و حتی تکان دادن دست ها نیز ما را یاری می کنند. با انجام این حرکات ساعد می توان این عضلات را به خوبی تقویت کرد. عضلات و رباط های موجود در ساعد و دست نه تنها در حرکت دست در زوایای مختلف ما را کمک می کند بلکه از سایش استخوان های مچ دست و ساعد جلوگیری می کند. اگر عضلات ساعد ضعیفی داشته باشید انجام ورزش های متوسط با وزنه به آسیب دیدگی منجر خواهد شد. نکته مهم این که برای اجرای این حرکات لزومی برای استفاده از وزنه های سنگین ندارید.

۱- هالتر را به اندازه عرض شانه گرفته کف دست ها به سمت پایین.

۲- صاف ایستاده، پاها جفتو دست ها را کالا باز نگه دارید.

۳- آرنج ها را نزدیک بدن نگه داشته و اجازه حرکت ندهید .

۴- با فشار بر ساعد ها هالتر را به آرامی بلند میکنیم.

۵- مکث کرده و دوباره حرکت را تکرار می کنیم.

نکات مهم

۱- وزنه های سبک برای این حرکت مناسب هستند. وزنه سنگین حرکت را موثر نمی کنند.

۲- تکرار ها آرام و ساعد ها با شمارش ۲ ثانیه مکث و فشار انجام گیرد.

۳- با کامل تر بردن هالتر به سمت پایین دامنه حرکت را کامل انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.