GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شراگ دمبل

0 3,117

آموزش حرکت شراگ دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت حرکت شراگ دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتشراگ دمبل
نام های دیگر
نام انگلیسیDumbbell Shrug
عضله هدفکول
عضله کمکی شانه – عضلات بالایی پشت
کول

آموزش حرکت شراگ دمبل

۱- دمبل ها را برداشته و صاف می ایستیم.

۲- پاها را جفت می کنیم تا ران هایمان مانع حرکت وزنه ها نباشد.

۳- کمی مایل به جلو و نفس عمیقی می کشیم.دقت میکنیم که ستون فقرات صاف باشد. و کمی زانو ها را خم میکنیم.

۴- به کمک کول ها شانه ها را به سمت بالا می کشیم.کول ها را فشار داده و دوباره به حالت اول بر می گردیم.

۵- بخاطر داشته باشید که پشت باید کاملا صاف نگه داشته شود. و از کج کردن و قوز کردن پشت پرهیز کنید.

نکات مهم

۱- مقداری بالا بردن سر حین حرکت به تماس و همکاری بیشتر کول ها با شانه ها منجر می شود.

۲- کول ها به تکرار های زیاد و حرکات انفجاری پاسخ بهتری می دهند.

۳- از حرکات تند و سریع بپرهیزید.

۴- دست ها باید کاملا عمودی بالا و پایین حرکت کنند. بعضی افراد که فکر میکنند با حرکت امواجی و گردش دادن شانه ها باعث تحت فشار قرار دادن کامل کول ها می شوند، سخت در اشتباه هستند.چرا که عضلات سرشانه و ستون فقرات خود را به خطر می اندازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.