GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شراگ هالتر

0 2,547

آموزش حرکت شراگ هالتر

در ویدیو زیر نحوه اجرای شراگ هالتر را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتشراگ هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسی Barbell Shrug
عضله هدف کول
عضله کمکی شانه – عضلات بالایی پشت
کول

آموزش حرکت شراگ هالتر

برای داشتن ساختار پشتی زیبا، داشتن عضلات تراشیده و زیبای کول بسیار مهم است. با استفاده از حرکات کول این عضلات علاوه بر افزایش سایز سرشانه ها و عضلات پشتی خود، قدرت بالاتنه خود را نیز افزایش می دهید. این عضلات از اصلی ترین یاری دهنده های عضلات سرشانه شما میباشند و در حرکاتی چون لیفت نقش مهمی در اجرای حرکت دارند.

۱- هالتر را برداشته و صاف می ایستیم.

۲- کمی مایل به جلو و نفس عمیقی می کشیم.دقت میکنیم که ستون فقرات صاف باشد.

۳- به کمک کول ها شانه ها را به سمت بالا می کشیم.کول ها را فشار داده و دوباره به حالت اول بر می گردیم.

نکات مهم

۱- مقداری بالا بردن سر حین حرکت به تماس و همکاری بیشتر کول ها با شانه ها منجر می شود.

۲- کول ها به تکرار های زیاد و حرکات انفجاری پاسخ بهتری می دهند.

۳- از حرکات تند و سریع بپرهیزید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.