برنامه بدنسازی

مشاوره و درخواست برنامه بدنسازی – برنامه غذایی – برنامه بدنسازی رایگان

درخواست برنامه بدنسازی و برنامه غذایی

اگر از امتحان کردن برنامه های بدنسازی و رژیم غذایی دیگران خسته شده اید.
اگر از دنبال کردن رژیم ها و برنامه های افراد معروف جواب نگرفته اید.
به شما پیشنهاد میکنیم سیستم درخواست و دریافت برنامه بدنسازی و غذایی ما را امتحان کنید.

درخواست برنامه غذایی

برنامه غذایی

درخواست برنامه مکمل

برنامه مکمل

درخواست برنامه بدنسازی

برنامه بدنسازی

درخواست برنامه بدنسازی – غذایی – مکمل

طراحی برنامه بدنسازی و غذایی کار آسانی است ولی طراحی یک برنامه استاندارد ، به روز و مهم تر از همه برنامه ای که جواب بدهد، نیازمند مطالعات، تجربه و به روز کردن دانسته هاست.

طراحی برنامه بدنسازی بسته به نیاز ورزشکار، نوع تمرین و تیپ بدنی می تواند کاملا متفاوت باشد. سیستم تمرینی بدنسازی فقط سیستم 12*3 قدیمی نیست با اینکه بسته به شرایط بدنی ورزشکار برای برخی جواب می دهد. هر مدل تمرینی (قدرتی-استقامتی-حجمی-چربی سوزی و …) سیستم تمرینی و الگوی برنامه نویسی خود را دارد و یک مربی خوب کسی است که این مسائل ساده را بداند و به آن عمل کند.

ورزشکاران موفق ما

پشتیبانی و رضایت ورزشکاران عزیز

ویژگی های عمومی برنامه های طراحی شده
● پشتیبانی تمام وقت و پاسخ گویی سوالات شما عزیزان در شبکه های اجتماعی و وبسایت .
● دریافت برنامه بدنسازی طراحی شده توسط مربیان مجرب با اصول و استاندارد های روز.
● عدم تشویق به استفاده از مکمل های غیر ضروری .
● آموزش تمامی حرکات در وبسایت موجود است .
● دریافت برنامه تمرینی از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی.
● تغییر و جایگزینی حرکات سخت یا حرکاتی که امکان انجام آن برای فرد مشکل است .
ویژگی هابرنامه تمرینیبرنامه حرفه ایبرنامه تخصصیبرنامه فوق تخصصی
● تنظیم برنامه طبق ساختار بدنی
● تنظیم برنامه طبق اهداف ورزشکار 
● استفاده از متد برنامه نویسی مدرن
● رعایت اصول برنامه نویسی بانوان
● سیستم های برنامه نویسی نوین
● تغییر حرکات طبق شرایط ورزشکار
● برنامه هوازی
● نحوه صحیح گرم کردن بدن
● نحوه صحیح دم و بازدم 
● تغذیه قبل تمرین و بعد تمرین
● بررسی ماهانه تغییرات وزن
● فرمول تخصصی شماره یک 
● فرمول تخصصی شماره دو
● فرمول تخصصی شماره سه
● برنامه غذایی تخصصی
● 3 فاز ویژه برنامه تمرینی

راهنمای دریافت برنامه تمرینی
برای دریافت برنامه بدنسازی ابتدا فرم زیر را به دقت تکمیل کرده و سپس بر روی دکمه درخواست/پرداخت کلیک نمایید.
سپس به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد تا مراحل پرداخت را انجام داده و درخواست برنامه خود را تکمیل کنید. برای اینکار نیاز به رمز دوم خواهید داشت.
اگر امکان خرید اینترنتی نداشته باشید از قسمت تماس با ما میتوانید با مدیریت جهت پرداخت هماهنگ نمایید.

درخواست برنامه بدنسازی

پس از ثبت سفارش دریافت برنامه بدنسازی و اخذ تاییدیه از طرف بانک مشخصات شما ثبت شده و مربیان ما طی 24 ساعت آینده به جز روزهای تعطیل برنامه شما را از طریق ایمیل، تلگرام ارسال خواهند

آموزش تمامی حرکات را از لینک زیر می توانید دریافت کنید

سوالات رایج

آیا پیشرفت در بدنسازی بدون مکمل امکان پذیر نیست؟
در بازار داغ مکمل ها، مکمل های مفید هم هستند مکمل های مضر هم، البته مکمل های ضروری و غیر ضروری نیز هستند. وقتی تمام موارد مورد نیاز (پروتیین،کربوهیدرات و ….) بدن را میتوان با تغذیه تامین کرد احتیاجی به مکمل نیست. ولی با پیشرفت ورزشکار نیاز بدن به مواد مور نیاز بیشتر شده و تامین ان ها فقط با تغذیه سخت تر خواهد شدو در این مرحله است که نیاز به مکمل توصیه می شود.

برای دریافت برنامه تمرینی از شما نیاز به تجربه تمرینی زیادی داریم یا یک فرد مبتدی هم می تواند درخواست دهد ؟
ارائه برنامه تمرینی به تمامی ورزشکاران محترم انجام گرفته می شود.

آیا نوشیدن آب باعث چربی سوزی می شود ؟
بله مطمئنا. مخصوصا آب با دمای معمولی اتاق در چربی سوززی نقش بسیار زیادی نیز دارد.

درخواست برنامه بدنسازی

اگر تمرین با وزنه را کنار بگزارم جای عضلات بدن را چربی خواهد گرفت ؟
نه ولی توصیه می شود تا حداقل یک روز در هفته تمرین تمام بدن انجام دهید. از طرف دیگر تنظیم تغذیه است که نباید همانند زمانی که تمرین می کرده اید زیاد باشد.

برای من برنامه تمام بدن خوب است یا اسپلیت ؟
عموما پاسخ دهی ورزشکاران مبتدی به برنامه تمام بدن که چندین بار در هفته تکرار میشود بیشتر است، البته این برنامه ها باید بر اساس حرکات ترکیبی باشد.
ورزشکاران پیشرفته ای که قدرت بدنی بالا و پاسخ دهی خوبی به فشار وزنه دارند، تمرینات سخت تری نیز می توانند تحمل کنند و برای همین نیاز به مدت ریکاوری و بازیابی زیادی دارند، بنابرای برنامه اسپلیت برای آن ها مناسب است.

بعد از چند هفته تمرین بدنسازی باید ۱ هفته استراحت بدیم.؟
بعد از دو یا سه ماه- شدیدا توصیه می شود فقط با یک بار امتحان خواهید دید تمرین زدگی استرس کاهش یافته و شادابی و قدرت عضلانی و رشد بالایی را متوجه خواهید شد .

چه نوع کراتینی برا حجم گیری مناسب است؟
کراتین مونوهیدرات

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. سلام من وزنم ۴۰ کیلو هست سنم هم بیست سال می خوام وزنم یه شصت یا پنجاه کیلو برسه لطفاا راهنمایی کنید چه تمریناتی رو باید انجام بدم؟

    1. قبل از تمرین باید تیپ بدنی خود را بشناسید و نسبت به تیپ بدنیتان تغذیه و میزان کالری دریافتی خود را تنظیم نمایید. پس از آن تمرین ها و برنامه های حجمی برای شما توصیه میکنیم و تا مدتی اجتناب از ورزش های هوازی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن