مشاوره و درخواست برنامه بدنسازی – برنامه غذایی – برنامه بدنسازی

درخواست برنامه بدنسازی

درخواست برنامه بدنسازی و برنامه غذایی

پس و پیش کردن حرکات و روز های تمرینی، برنامه نویسی نیست . تنظیم برنامه نیازمند علم آناتومی عضلات بدن ، تیپ های بدنی و نحوه مواجه شدن با شرایط حساس ، شناخت اصول و قواعد برنامه تمرین ، سیستم های تمرین و کلی نکات دیگر که مطمئن باشید با چند ماه تمرین و حتی مطالعه شاید ممکن نباشد چرا که علم و آگاهی فقط کافی نیست بلکه تجربه نیز حرف اول را می زند.

افرادی که به دنبال درخواست برنامه بدنسازی هستند را می توان به دو دسته تقسیم کرد :
دسته اول : مبتدی ها
دسته دوم : حرفه ای ها
مبتدی ها : اخطار! اگر مبتدی هستید مواظب باشید، شما نباید پیرو سیستم قدیمی 12*3 روی دیوار برخی باشگاه باشید و یا طبق برنامه تمام حرکاتی و سوپرستی و پیچیده حرفه ای های باشگاه تمرین کنید. سیستم های مناسب شما در ماه های اول فول بادی – بالا تنه پایین تنه میباشد. مراقب خود و سلامتیتان باشید.

حرفه ای ها : شما حرکات رو می شناسید و تقریبا نحوه صحیح اجرای اکثر حرکات را یاد گرفته اید. بله این مرحله ای است که افراد فکر می کنند میتوانند با تغییر چند حرکت و پس و پیش کردن روز ها برنامه تمرینی خودشون رو خودشون تنظیم بکنند با این اتباه به خودتان خیانت نکنید.

در تنظیم برنامه های بدنسازی تجربه، تیپ بدنی، آمادگی بدنی ، سابقه تمرینی، میزان فعالیت روزانه، سن و حتی روحیه فرد مهم هست و تمامی سعی ما این است که تمامی درخواست برنامه بدنسازی شما عزیزان را طبق تمامی اصول مطرح و به روز تهیه و تنظیم نماییم.

ویژگی برنامه ها

برنامه ساده

  • آنالیز بدن توسط متخصصان و هوش مصنوعی
  • تنظیم برنامه طبق تیپ بدنی (لاغری-چاقی)
  • تنظیم برنامه طبق اهداف ورزشکار
  • اصول تنظیم برنامه نوین
  • محاسبه BMI و BMR
  • بررسی وضعیت وزن بدن

برنامه حرفه ای

  • تمامی ویژگی های برنامه ساده +
  • نحوه صحیح گرم کردن و سرد کردن بدن
  • نحوه صحیح دم و بازدم کردن
  • مناسب ورزشکاران پیشرفته-افراد بیمار و آسیب دیده
  • محاسبه کالری
  • محاسبه توده چربی بدن
  • محاسبه توده بدون چربی بدن

برنامه تخصصی

  • تمامی ویژگی های برنامه حرفه ای +
  • تغذیه قبل و بعد تمرین
  • بررسی هفتگی تغییرات بدن
  • پیگیری و ثبت تغییرات در سوابق
  • پشتیبانی همواره از طریق شبکه های اجتماعی
  • محاسبه بهترین میزان وزنه برای تمرین
  • دفترچه حرکات بدنسازی رایگان
  • محاسبه 1RM

برنامه فوق تخصصی

  • تمامی ویژگی های برنامه تخصصی +
  • برنامه بدنسازی برای 3 ماه
  • 3 فاز ویژه بدنسازی
  • به همراه برنامه غذایی

نحوه درخواست برنامه بدنسازی – غذایی – مکمل

برای درخواست برنامه بدنسازی ابتدا برنامه مورد نیازتان را از محصولات پایین انتخاب و به سبد خرید تان اضافه نمایید.
سپس با زدن دکمه تکمیل فرم و پرداخت به صفحه سبد خرید رفته و برنامه های انتخابی خود را بررسی نمایید (درصورت انتخاب برنامه اضافی یا اشتباهی می توانید در این صفحه آن را حذف نمایید)
پس از تایید در مرحله بعدی مشخصات خود را وارد فرم نموده و مرحله پرداخت را انجام دهید.

پس از ثبت سفارش درخواست برنامه بدنسازی و اخذ تاییدیه از طرف بانک مشخصات شما ثبت شده و مربیان ما طی یک هفته آینده به جز روزهای تعطیل برنامه شما را از طریق ایمیل، تلگرام ارسال خواهند

آموزش تمامی حرکات را از لینک زیر می توانید دریافت کنید

درخواست برنامه بدنسازی از ما = موفقیت و سربلندی شما + پشتیبانی 24/7 از طرف ما

پشتیبانی و رضایت ورزشکاران عزیز

دیگر ویژگی های درخواست برنامه بدنسازی

● پشتیبانی و پاسخ به سوالات شما عزیزان
● درخواست برنامه بدنسازی از مربیان مجرب و با تجربه
● پرهیز از تجویز مکمل، مخصوصا مکمل هایی اصولا نیازی به آنها نداریم
● بانک عظیم و کاملی از حرکات بدنسازی
● امکان درخواست برنامه از طریق شبکه های اجتماعی
● تغییر و جایگزینی حرکات بدنسازی طبق نیاز های ورزشکار

آیا پیشرفت در بدنسازی بدون مکمل امکان پذیر نیست؟

در بازار داغ مکمل ها، مکمل های مفید هم هستند مکمل های مضر هم، البته مکمل های ضروری و غیر ضروری نیز هستند. وقتی تمام موارد مورد نیاز (پروتیین،کربوهیدرات و ….) بدن را میتوان با تغذیه تامین کرد احتیاجی به مکمل نیست. ولی با پیشرفت ورزشکار نیاز بدن به مواد مور نیاز بیشتر شده و تامین ان ها فقط با تغذیه سخت تر خواهد شدو در این مرحله است که نیاز به مکمل توصیه می شود.

برای درخواست برنامه بدنسازی از شما نیاز به تجربه تمرینی زیادی داریم یا یک فرد مبتدی هم می تواند برای درخواست برنامه بدنسازی اقدام کند ؟

ارائه برنامه تمرینی به تمامی ورزشکاران محترم انجام گرفته می شود.

آیا نوشیدن آب باعث چربی سوزی می شود ؟

بله مطمئنا. مخصوصا آب با دمای معمولی اتاق در چربی سوززی نقش بسیار زیادی نیز دارد.

اگر تمرین با وزنه را کنار بگزارم جای عضلات بدن را چربی خواهد گرفت ؟

نه ولی توصیه می شود تا حداقل یک روز در هفته تمرین تمام بدن انجام دهید. از طرف دیگر تنظیم تغذیه است که نباید همانند زمانی که تمرین می کرده اید زیاد باشد.

برای من برنامه تمام بدن خوب است یا اسپلیت ؟

عموما پاسخ دهی ورزشکاران مبتدی به برنامه تمام بدن که چندین بار در هفته تکرار میشود بیشتر است، البته این برنامه ها باید بر اساس حرکات ترکیبی باشد.
ورزشکاران پیشرفته ای که قدرت بدنی بالا و پاسخ دهی خوبی به فشار وزنه دارند، تمرینات سخت تری نیز می توانند تحمل کنند و برای همین نیاز به مدت ریکاوری و بازیابی زیادی دارند، بنابرای برنامه اسپلیت برای آن ها مناسب است.

بعد از چند هفته تمرین بدنسازی باید ۱ هفته استراحت بدیم.؟

بعد از دو یا سه ماه- شدیدا توصیه می شود فقط با یک بار امتحان خواهید دید تمرین زدگی استرس کاهش یافته و شادابی و قدرت عضلانی و رشد بالایی را متوجه خواهید شد .

چه نوع کراتینی برا حجم گیری مناسب است؟

کراتین مونوهیدرات

اگه فکر می کنی وقتشه اندامتو دگرگون بکنی، کلیک کن

اینستاگرام جیم اکستریم

تبلیغات

77 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره و درخواست برنامه بدنسازی – برنامه غذایی – برنامه بدنسازی»

  1. سلام من ۱۴ سال دارم بنظرتون میتونم حرفه ای کار کنم و بدنم را آماده کنم

  2. من ۱۸ سالهمه ۱۶۶قد و ۵۳ کیلو وزن تا بحال به بدن سازی نرفتم و از شما کمک میخام که برنامه تمرین و غذایی داده شود و تمرینات خانگی

    1. لطفا از طریق همین صفحه برنامه مورد نظر را انتخاب و تکمیل کنید

  3. سلام، باید همه‌ی ست های مربوط به یه حرکت ورزشی رو تموم کنیم بعد بریم سراغ یه حرکت دیگه؟
    مثلا هر سه ست پرس‌سینه رو پشت سر هم تموم کنیم بعد بریم سراغ ست‌های جلوبازو ؟

  4. سلام وقتتون بخیر
    من 22 سالمه 170 قدم 68 کیلو وزنم و تابحال بدنسازی کار نکردم، چون بیماری قلبی دارم و در یازده سالگی عمل باز شده
    لطفا اگ ممکنه بهم کمک کنین که از کجا شروع کنم از نظر قوای بدنی یکم ضعیفه بدنم و با یکم دویدن و ورزش کردن از نفس میفتم ممنون میشم

    1. دوست عزیز اولین کاری که بکنید مشورت با پزشک قلب و انجام برخی تست ها می باشد تا از اینکه میتوانید تمرینات انجام دهید یا نه اگر بله به چه شدتی میتوانید ترین انجام دهید می باشد

  5. محمدامین

    با سلام من 19 سالمه 56 کیلو با 173 قد دارم،میخوام گینر فارما فارست رو بخرم،اما دیدم توش کراتین هم داره،ولی من نمیخوام کراتین مصرف کنم،ایا یه مکمل دیگه بگیرم یا مشکلی پیش نمیاره این؟

    1. اگر میتدی هستید توصیه میشود در کل کراتین از مکمل های خوبی هست اگر بنا به دلایلی نمیخواهید میتوانید گینری بدون کراتین تهیه نمایید

  6. سلام میشه یک برنامه خوب برای من بزارید ممنون ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    1. ما وقت کافی برای تکمیل برنامه های درخواستی نداریم برای برنامه های رایگان هم متاسفانه اصلا

  7. با سلام
    دوره مصرف مکمل گلوتامین چند ماه است و چه مدت باید مصرف آن را متوقف کرد؟؟

    1. بهترین دوره مصرف 16 هفته برای گلوتامین می باشد بعد از ان باید اجازه دهید بدن به حالت طبیعی خود برگردد که یک الی دو ماه توصیه می شود.

  8. سلام وقت بخیر ببخشید دو تا سوال داشتم:
    بین برنامه های تمرینی تون چه تفاوت های هست؟(برنامه تمرینی،حرفه ای،تخصصی و فوق تخصصی)
    و اینکه من 17 ساله هستم و دیابت نوع اول دارم به نظر شما می تونم از برنامه غذایی استفاده کنم؟

    1. سلام دوست عزیز تفاوت برنامه هامون در جدول بیان شده است : برنامه ساده فقط ساده است – برنامه حرفه ای به همراه نحوه گرم کردن و سیستم های تمرینی مناسب به اهداف – برنامه تخصصی تمامی امکانات برنامه های قبلی به همراه تست 1RM و پشتیبانی تا پایان مدت برنامه تان هست

      1. محمد دهقانی

        سلام وقت بخیر ، مربی من داخل برنامه دارویی نوشته، کراتین قبل و بعد تمرین و گلوتامین بعد تمرین و پروتئین وی بعد تمرین ، میخواستم بدونم میشه مکمل‌های که زمان مشترکی دارن باهم بخورم ؟!؟! اگه هم نمیشه باید چیکار کنم
        ممنون

        1. طبق توصیه شرکت های مکمل سازی بهتر هست هر پیمانه مکمل نسبت به میزان آبی که ذکر شده مخلوط و مصرف گردد

  9. سلام ۱۹ساله ۵۹کیلو ۱۷۰قد میخام تازه برم باشگاه یه برنامه حرفی ای میخام راهنمایی کنید لطفا

      1. سلام خسته نباشید ببخشید من 16سالمه و بدن ضعیف دارم میخاستم ببینم شما برنامه بدون وزنه هم میدید یعنی برنامه ای که تو خونه بشه انجام داد؟

  10. سلام خسته نباشین ایا مکمل های شیمیایی بهره بخوریم یا خانگی مثل ( لبنی ،گیاهی،پروتیئنه)

    1. طبیعی همواره حرف اول را می زند ولی می توانید مضر ها رو از طبیعی ها حذف کنید ؟

  11. سلام، من 19 سالمه و بدنسازی کار میکردم ولی از یه جایی به بعد نتونستم وزنه بزنم، وقتی وزنه میزنم فشارم میره بالا و سرم گیج میره و اعصابمم به شدت بهم میریزه، نمیدونم چرا. دکتر هم رفتم نتونست بفهمه برای چیه و گفت وزنه نزن با وزن بدنت ورزش کن. همچین موردی دیدین شما؟ علتش چیه؟ وزن و قدم هم نرماله.

    1. این مشکل رو در افراد با وزنه اضافه و افرادی که تغذیه با روغن های خطرناک فست فود و سرخ کردنی دارند دیده شده
      البته کسانی که بیشتر طرفدار غذاهایی مانند کله پاچه هستند هم مستثنی نیست. الکل نیز یکی از عمده ترین سازنده این مشکل در افراد است

      دومین دسته از افراد که این مشکل رو دارند کسانی هستند که تمرینات هوازی ندارند ریه ها ضعیف هست و اکسیژن کافی و به راحتی در بدن جریان ندارد

      بهترین راه حل تجربی که جواب داده انجام تمرینات هوازی است البته با اصلاح تغذیه

      فقط چند جلسه امتحان کنید و نتیجه را ببینید

      1. Mohamad reza

        این سخنان نشان دهنده ی یک مدیر و مربی با تجربه و کاملا مجرب است خسته نباشید

  12. سلام.ببخشید من سنم ۲۰ هستش و وزنم ۶۲ اگر یه دوره تخصصی بردارم چند ماه بدنم میاد رو فرم
    سپاس بابت پاسخگوییتون

    1. دوستانی هستند که حتی از تغییرات یکماهه شان رضایت دارند و البته کسای هم هستند که به دلیل عدم رعایت رژیم و تمرینات نتایج مطلوبی به دست نمیاورند
      ما تضمین میکنیم که تمام اصول و استاندارد های به روز برنامه نویسی را رعایت می کنیم و مطمئنا سرانجام رعایت این اصول موفقیت خواهد بود
      در آخر نیز خاطر نشان می شوم هیچ برنامه یا تغذیه یا مکمل جادویی نیست که در یک ماه معجزه کند. تغییرات و موفقیت نیاز به زمان دارد

    1. اگر این صفحه را به درستی مطالعه نمایید کاملا توضیح داده شده است کی و پس از چه مدتی آماده و ارسال می شود

  13. سلام خداقوت ۲۴ ساعت که بنده برنامه خریدم همو بدستم نرسیده لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز بابت تاخیر پیش امده عزر خواهی میکنم حجم درخواست ها بالاست ولی این اطمینان رو بهتون میدم تا شنبه حتما درخواست های قبل از امروز ارسال خواهند شد

  14. سلام وقتتون بخیر (مشاوره و درخواست برنامه بدنسازی – برنامه غذایی – برنامه بدنسازی رایگان) الان این کلمه رایگان یعنی برنامه رایگان میدید ؟

    1. نه متاسفانه به دلیل عدم داشتن وقت کافی حدود دو سال هست این امکان را نداریم

  15. سلام خسته نباشید من یک هفته اس دارم روزانه قرص ال ارژنین 1000به تعداد یک عدد مصرف میکنم ولی باشگاه نمیرم و برای قدم هستش.بازوم و پشتم پر جوش قرمز شده.چیکار کنم؟باید مصرف قرص رو کم کنم یا دیگ مصرف نکنم؟

    1. اگر به خاطر قد مصرف میکنید این کار را نکنید ارژنین ربطی به قد ندارد

      1. دکتر برام ال ارژنین 500 نوشته بود مصرف کردم چند سانت اضاف شد قدم به خاطر کرونا تا نوبتم بشه دیر میشع رفتم خودسرانه ال ارژنین 1000 گرفتم باید برم دکتر؟

      2. محمدحسین

        سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
        برای مثال تو روزهایی که میخواهیم عضلات سینه و جلوبازو رو تمرین بدیم باید اول تمرین های سینه رو انجام بدیم و بعد بریم سراغ جلو بازو یا تمرین ها رو یکی درمیان انجام بدیم که یه عضله خسته نشه؟

  16. محسن اسلام دوست

    سلام من ۱۵ سالمه وزنم ۳۷ و میخوان بدنم بیاد رو فرم میشه برنامه ورزشی بدین؟!

    1. سلام وقت بخیر،میخواستم بدونم برنامه هفتگی که فقط با دمبل باشه میتونید برام ارسال کنید تشکر

  17. سلام من وزنم ۴۰ کیلو هست سنم هم بیست سال می خوام وزنم یه شصت یا پنجاه کیلو برسه لطفاا راهنمایی کنید چه تمریناتی رو باید انجام بدم؟

    1. قبل از تمرین باید تیپ بدنی خود را بشناسید و نسبت به تیپ بدنیتان تغذیه و میزان کالری دریافتی خود را تنظیم نمایید. پس از آن تمرین ها و برنامه های حجمی برای شما توصیه میکنیم و تا مدتی اجتناب از ورزش های هوازی .

    2. سلام خسته نباشید آیا برنامه های تخصصی وفوق تخصصی تاثیر متفاوتی دارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید
به بالای صفحه بردن