GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

نشر خم دمبل میز شیب دار

2 ۴,۲۴۳

آموزش حرکت نشر خم دمبل میز شیب دار

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر خم دمبل میز شیب دار را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر نشر خم دمبل خوابیده
نام انگلیسی Dumbbell Reverse Fly On Incline Bench 
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی
سرشانه

آموزش حرکت نشر خم دمبل میز شیب دار 

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.

۱- زاویه میز را روی۳۰-۴۰ درجه تنظیم نمایید.

۲- دمبل ها را برداشته و رو به میز دراز بکشید.

۳- پاها برای حفظ تعادل روی زمین و شانه ها انتهای بالای میز آویزان شود.

۴- فقظ شانه ها باید حرکت کنند، دست ها به صورت مدور به سمت بیرون باز شوند تا زمانی که با زمین موازی گردند. آرنج ها کمی خم داشته باشند.

۵- در بالای حرکت سرشانه ها را کاملا کشیده و کمی مکث کرده و دوباره به حالت اول بر میگردیم.

نکات مهم

۱- ابتدا با وزنه های سبک نحوه صحیح حرکت را یاد بگیرید.

۲- سرشانه ها را در بالای حرکت کاملا کشیده و مکث کنید.

۳- از آویزان شدن دمبل ها در پایین حرکت جلو گیری کنید.

۴- تمرکزتان فقط بر روی حرکت شانه ها باشد.

5- از وزنه های سنگین استفاده نکنید.

6- بدن را همواره ثابت نگه داشته و حرکت را با تمرکز زیاد و کنترل شده انجام دهید.

۲ نظرات
  1. حمید می گوید

    سلام . سایت بسیار خوبی دارید . فقط این پست ویدیوش پرس سرشانه با دمبل هستش و با موضوع همخوانی نداره

    1. aagymext
      aagymext می گوید

      بسیار ممنون از نظرات مثبت شما ولینک ویدیو اصلاح گردید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا//// مدیاد