GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پارالل سینه

0 1,882

آموزش حرکت پارالل سینه

در ویدیو زیر نحوه اجرای پارالل سینه را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپارالل سینه
نام های دیگر
نام انگلیسی Chest Dip
عضله هدف سینه
عضله کمکی شانه – پشت بازو – شکم
عضلات سینه

آموزش حرکت پارالل سینه

عضلات سینه جز ماهیچه های بزرگ بدن بوده و حتی خارج از باشگاه نیز این عضلات را استفاده می کنید. از باز کردن در گرفته تا شستن مو های سر، این عضلات همواره درگیر هستند. عضلات بزرگ سینه نه تنها بسیار چشمگیر هستند بلکه نمایانگر تلاش و کوشش یک ورزشکار هستند. به علاوه سینه های قوی در هل دادن اشیا از هالتر گرفته تا اتومبیل عضله کلیدی می باشند همانطور که در پرتاب اشیا نیز می باشند.
اگر هدف شما برجسته کردن سینه و ساخت عضلات سینه در باشگاه است نیاز به حرکات سینه بدنسازی دارید . حرکات سینه عضلات سینه تان را مورد هدف قرار داده و عضلاتتان را به بهترین نحو ممکن تحت فشار قرار می دهند.

۱- روی جایگاه دستگاه قرار گرفته و دست ها به صورت موازی رو میله ها قرار می دهیم.

۲- حرکت را را با خم کردن آرنج ها و پایین بردن بدن به آرامی شروع میکنیم تا زمانی که ساعد ها با زمین موازی شوند.

۳- با فشار دست ها دوباره به حالت اولیه بر می گردیم.

نکات مهم

۱- از لحاظ فنی پارالل به دو صورت است:

  • صاف ایستاده و آرنج ها نزدیک بدن برای پشت بازو 
  • مایل به جلو بوده و آرنج ها از بدن فاصله دار برای سینه

۲- هنگام پایین رفتن سر خود را جلو نگه ندارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.